找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Basis Kwalificatie Examinering in het hoger beroepsonderwijs; Lia Bijkerk Book 2015Latest edition Bohn Stafleu van Loghum 2015 BKE.Basiskw

[复制链接]
查看: 28459|回复: 47
发表于 2025-3-21 19:09:20 | 显示全部楼层 |阅读模式
期刊全称Basis Kwalificatie Examinering in het hoger beroepsonderwijs
影响因子2023Lia Bijkerk
视频videohttp://file.papertrans.cn/193/192617/192617.mp4
发行地址Helpt de docent bij het voldoen aan de eisen voor de BKE-certificering.Helpt de docent bij inschatten van eigen bekwaamheid in examinering.Biedt de docent inspiratie bij het maken van toetsen.Behandel
学科分类BDB Docentenreeks
图书封面Titlebook: Basis Kwalificatie Examinering in het hoger beroepsonderwijs;  Lia Bijkerk Book 2015Latest edition Bohn Stafleu van Loghum 2015 BKE.Basiskw
影响因子.Vanuit de overheid moeten alle docenten in het hoger beroepsonderwijs een basiskwalificatie examinering (BKE) halen. Dit boek bevat de theoretische basis die een hbo-docent nodig heeft om de bewijsstukken voor deze verplichte BKE-certificering te kunnen leveren. De praktische voorbeelden in het boek geven een handreiking bij het maken van verschillende soorten toetsen. De reflectievragen en portfolio-opdrachten helpen hbo-docenten bij het inschatten van de eigen bekwaamheid op het gebied van toetsen..De vele cases en tips zijn afkomstig vanuit de praktijk van verschillende hogescholen..De BKE richt zich op het doorlopen van de toetscyclus binnen het eigen vak/module. Deze kwalificatie is nodig als een docent optreedt als examinator. Met examinator wordt in het hoger beroepsonderwijs iedere docent bedoeld die eindverantwoordelijk is voor één of meer fasen van de toetscyclus. Deze toetscyclus bestaat uit 7 fasen. De examinator ontwerpt en construeert een toets (fase 1 t/m 3), neemt deze af en beoordeelt (fase 4), analyseert en registreert (fase 5 en 6). Essentieel voor de borging van de kwaliteit van het toetsproces is fase 7: de examinator evalueert het doorlopen van alle fasen en
Pindex Book 2015Latest edition
The information of publication is updating

书目名称Basis Kwalificatie Examinering in het hoger beroepsonderwijs影响因子(影响力)




书目名称Basis Kwalificatie Examinering in het hoger beroepsonderwijs影响因子(影响力)学科排名




书目名称Basis Kwalificatie Examinering in het hoger beroepsonderwijs网络公开度




书目名称Basis Kwalificatie Examinering in het hoger beroepsonderwijs网络公开度学科排名




书目名称Basis Kwalificatie Examinering in het hoger beroepsonderwijs被引频次




书目名称Basis Kwalificatie Examinering in het hoger beroepsonderwijs被引频次学科排名




书目名称Basis Kwalificatie Examinering in het hoger beroepsonderwijs年度引用




书目名称Basis Kwalificatie Examinering in het hoger beroepsonderwijs年度引用学科排名




书目名称Basis Kwalificatie Examinering in het hoger beroepsonderwijs读者反馈




书目名称Basis Kwalificatie Examinering in het hoger beroepsonderwijs读者反馈学科排名




单选投票, 共有 0 人参与投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 21:32:29 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1007/978-90-313-6634-7ctoren van invloed op de betrouwbaarheid en validiteit van de toetsresultaten. Ook is het belangrijk dat het voor iedereen duidelijk is wat wel en niet mag. Daarom besteden we aandacht aan een afnameprotocol, surveillantenprotocol en een fraudeprotocol..Voor het . van kennistoetsen heb je een antwoo
发表于 2025-3-22 02:19:27 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1007/978-90-313-6634-7 bepalen voor toetsen en hoe de uitslag van de toets op basis van deze cesuur omgezet kan worden in een beoordeling..Ten slotte wordt advies gegeven over hoe je de gemaakte toets kunt analyseren op kwaliteit en hoe je de kwaliteit van de beoordelaars kan analyseren, waarbij beoordelaarsfouten zo vee
发表于 2025-3-22 08:04:52 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1007/978-90-313-6634-7geven op de gemaakte toetsen. Ook wordt toegelicht op welke wijze de resultaten geregistreerd en bekend gemaakt kunnen worden. Ten slotte wordt besproken hoe en wanneer studenten hun toetsen kunnen inzien en controleren.
发表于 2025-3-22 11:42:43 | 显示全部楼层
Wat is metacognitieve therapie?,lueren die van belang zijn. Hierbij gaat het om een beeld te krijgen van het niveau van het gegeven onderwijs en de daarbij behorende toetsen. Daarna wordt de inhoud van een verbeterplan besproken, met als functie input geven om de onderwijseenheid te verbeteren.
发表于 2025-3-22 16:49:21 | 显示全部楼层
Werken vanuit een fundament,egeven van verschillende basisdocumenten en daarbij wordt uitgelegd wat de functie is van een Onderwijs- en Examenregeling (OER).Ten slotte wordt het belang van een goed toetsplan als fundament onder de gehele opleiding benadrukt.
发表于 2025-3-22 18:21:59 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 22:16:22 | 显示全部楼层
Fase 6: Registreren en communiceren,geven op de gemaakte toetsen. Ook wordt toegelicht op welke wijze de resultaten geregistreerd en bekend gemaakt kunnen worden. Ten slotte wordt besproken hoe en wanneer studenten hun toetsen kunnen inzien en controleren.
发表于 2025-3-23 03:05:50 | 显示全部楼层
Fase 7: Evalueren en verbeteren,lueren die van belang zijn. Hierbij gaat het om een beeld te krijgen van het niveau van het gegeven onderwijs en de daarbij behorende toetsen. Daarna wordt de inhoud van een verbeterplan besproken, met als functie input geven om de onderwijseenheid te verbeteren.
发表于 2025-3-23 07:19:23 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 吾爱论文网 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-11-13 05:53
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表