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Titlebook: Business Engineering Prozeß- und Systementwicklung; Band 2: Fallbeispiel Hubert Österle,Claudia Brenner,Thomas Hess Book 1996Latest edition

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楼主: calcification
发表于 2025-3-25 05:23:57 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 10:09:36 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 15:34:19 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 16:43:11 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 22:42:46 | 显示全部楼层
,Personalführung und Entwicklung in digitalisierten Arbeitsprozessen,nte der Mitarbeiterführung, in deren Zentrum die Schaffung und Pflege einer guten Unternehmenskultur steht, in einer Arbeitsumgebung, die der Qualität, Innovationsbereitschaft und Motivation förderlich ist. Die in den letzten Jahren steigenden, alarmierenden Fehlzeiten und Arbeitsausfälle zeigen, da
发表于 2025-3-26 01:03:24 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 06:13:02 | 显示全部楼层
Reference work 2024g the integrity of a pipeline to several of their fluid transportation applications such as oil, gas, derivatives, slurry, hydrogen and CO2. Traditional onshore and offshore pipelines are covered, as well as chapters on present and future interaction with modern society. This Handbook serves as a fi
发表于 2025-3-26 09:42:21 | 显示全部楼层
The Children of the Isle of Youth: How Ghanaian Students Learned to Cope with “Anything in Life”imposed through structural adjustment loans that had the effect of reducing resources allocated to education and other social sectors. In this context, assistance to education becomes particularly important.
发表于 2025-3-26 16:18:35 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1007/978-3-319-12421-6e value function. Recently proposed a lazy FPD tailors lazy learning, which builds a local model around the current behaviour, to estimation of the closed-loop model with the optimal strategy. This paper adds a theoretical support to the lazy FPD and outlines its further improvement.
发表于 2025-3-26 18:03:19 | 显示全部楼层
KI-gestützte Leadgenerierung im B2B-Marketing KundInnen auf sich aufmerksam zu machen, die Kundenansprache zu personalisieren, Synergiepotenziale zwischen Marketing und Vertrieb systematisch besser auszuschöpfen und neu gewonnene Intelligence zur Lead- und Umsatzsteigerung zu nutzen.
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