用户名  找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Bridging the Information Gap; for Small and Medium Karl Ganzhorn,Sergio Faustoferri Conference proceedings 1990 United Nations 1990 Access.

[复制链接]
楼主: 恐怖
发表于 2025-3-25 04:54:00 | 显示全部楼层
Considering the Communications Options,ns and stress the importance of the use of appropriate technologies against the tendency towards the indiscriminate use of “state of the art” technologies which, in some cases, do not represent the most effective solutions..The examples presented range from the distribution of printed materials for
发表于 2025-3-25 08:32:09 | 显示全部楼层
The Case of China: General Framework and a Specific Situation, retrieval systems over the past ten years and a description of the unsolved issues in this area, a possible structural organization is defined and in this framework ISTIC is positioned and its main activities and objectives are described..Finally an interesting survey on the users needs in the Chon
发表于 2025-3-25 14:45:15 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 19:08:25 | 显示全部楼层
SMEs held in Beijing, People‘s Republic of China, in May 1989. The seminar was organized as a joint undertaking of the Institute of Scientific and Technological Information of China (ISTIC), the United Nations Centre for Science and Technology for Development (CSTD) and the Commission of the European Communit978-3-540-52706-0978-3-642-75777-8
发表于 2025-3-25 22:57:31 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 03:29:38 | 显示全部楼层
,Informationsnetzwerke und moralische Unternehmenskommunikation. Über das Verhältnis von Technikethik und Unternehmensethik,ration von Wirtschafts- und Technikethik. vorgetragen worden. Auch die mit der Herausgabe dieser Aufsatzsammlung verbundene Intention zielt auf den Gedanken einer einheitlichen normativen Individual-, Sozial- und Institutionenethik.
发表于 2025-3-26 05:27:39 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 09:37:50 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 14:01:40 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 19:05:48 | 显示全部楼层
Was bedeutet ein aufmerksamer Umgang mit Kontingenz für die kunst- und theaterpädagogische Vermittluspannt der Text den Bogen zur dekonstruktivistischen Lektüre von Situationen des Unterrichtens und Anleitens, was dazu führt, dass die Prämissen des eigenen Wahrnehmens befragbar werden und sich dadurch neue Handlungsspielräume öffnen können.
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-7-8 11:38
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表