找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Blijf van mijn mama af!; Een handleiding voor Alicia F. Lieberman,Chandra Ghosh Ippen,Patricia V Book 2019Latest edition Bohn Stafleu van L

[复制链接]
查看: 11083|回复: 53
发表于 2025-3-21 18:05:16 | 显示全部楼层 |阅读模式
期刊全称Blijf van mijn mama af!
期刊简称Een handleiding voor
影响因子2023Alicia F. Lieberman,Chandra Ghosh Ippen,Patricia V
视频video
发行地址Bedoeld voor kinderen in de leeftijd van 0-5 jaar.Beschreven ouder-kindpsychotherapie is evidence-based (CPP, child-parent psychotherapy).Focus op interactie tussen ouder en kind.Bijzondere aandacht v
图书封面Titlebook: Blijf van mijn mama af!; Een handleiding voor Alicia F. Lieberman,Chandra Ghosh Ippen,Patricia V Book 2019Latest edition Bohn Stafleu van L
影响因子.Dit boek is een handleiding voor ouder-kindpsychotherapie (CPP, child-parent psychotherapy). Het richt zich op thera­peuten die jonge tot zeer jonge kinderen (0 tot 5 jaar) behandelen die geweld of een andere traumatische gebeurtenis hebben meegemaakt. Het boek geeft theoretische achtergronden vanuit de psychoanalyse, de hechtingstheorie en de ontwikkelings­pathologie. Ook geeft het voorbeelden van toe te passen interventies. ..Blijf van mijn mama af! .laat zien dat ouder-kindpsychotherapie een waarde­volle behandelvorm is voor jonge kinderen die getuige of slachtoffer zijn (geweest) van huiselijk geweld. De therapie kan ook worden toegepast bij andere vormen van trauma zoals emotionele, lichamelijke en seksuele mishandeling, blootstelling aan geweld, ernstige verwondingen, pijnlijke ziektes en medische behandelingen. De beschreven therapie is evidencebased en nadrukkelijk gericht op de relatie met de ouders of verzorgers van het kind. Hierbij is veel aandacht voorveiligheid en vertrouwen tegenover gevaar en angst. ..Van alle interventies worden voorbeelden gegeven aan de hand van vijf uitgebreide casussen en in de vorm van vele kortere vignetten. ..Deze, uit het Engels vertaalde,
Pindex Book 2019Latest edition
The information of publication is updating

书目名称Blijf van mijn mama af!影响因子(影响力)

书目名称Blijf van mijn mama af!影响因子(影响力)学科排名

书目名称Blijf van mijn mama af!网络公开度

书目名称Blijf van mijn mama af!网络公开度学科排名

书目名称Blijf van mijn mama af!被引频次

书目名称Blijf van mijn mama af!被引频次学科排名

书目名称Blijf van mijn mama af!年度引用

书目名称Blijf van mijn mama af!年度引用学科排名

书目名称Blijf van mijn mama af!读者反馈

书目名称Blijf van mijn mama af!读者反馈学科排名

单选投票, 共有 1 人参与投票

0票 0.00%

Perfect with Aesthetics

0票 0.00%

Better Implies Difficulty

1票 100.00%

Good and Satisfactory

0票 0.00%

Adverse Performance

0票 0.00%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 22:55:17 | 显示全部楼层
De ontwikkeling van kinderen en oudersezonde groei én om niet-gehaalde mijlpalen, verstoringen, belemmeringen en pathologische patronen. CPP incorporeert de conceptuele principes van de ., een multidisciplinair veld dat een levensduurperspectief hanteert op het begrijpen van de vele processen die werkzaam zijn bij de oorsprong, de ontwi
发表于 2025-3-22 01:07:36 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 06:48:19 | 显示全部楼层
Doelen en mechanismen van de behandeling bij het herstel van traumatische ervaringen in het dagelijks leven als in de therapeutische setting. Dit doel kan met name lastig te verwezenlijken zijn wanneer het trauma bestaat in blootstelling aan hevig geweld dat zich op onvoorspelbare momenten kan voordoen in het gezin of de buurt.
发表于 2025-3-22 11:34:31 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 16:41:03 | 显示全部楼层
Toegangspoorten voor de interventie: opbouwen in eenvoudnstructies is een vaardigheid die ze met veel moeite verwerven. Deze ontwikkelingskenmerken zijn ingebouwd in de structuur van CPP. De behandeling berust niet op een programma van sessie tot sessie, maar maakt gebruik van de gelegenheden die het kind en de ouders bieden via hun spontane activiteiten
发表于 2025-3-22 18:47:01 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 23:40:27 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 03:59:24 | 显示全部楼层
Wetenschappelijk bewijs voor de werkzaamheid van CPP Programs and Practices (zie .) op basis van vijf gerandomiseerde studies die elk voor CPP betere uitkomsten hebben gevonden in vergelijking met controlegroepen. Het wetenschappelijk bewijs wordt in dit hoofdstuk beschreven.
发表于 2025-3-23 09:02:26 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-6 00:34
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表