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Titlebook: Bepreisung priorisierter Datenübertragung; Kundenwertanalysen i Alexander Floren Book 2019 Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, ein Teil von

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楼主: TRACT
发表于 2025-3-26 23:07:55 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 02:11:21 | 显示全部楼层
Informatik für Wirtschaft und Verwaltungr. So strebt der Kunde, der Endnutzer, einen im Verhältnis zur Leistung möglichst geringen Preis an, während der Anbieter, im hier betrachteten Fall der Datenübertragungsdienstleister, versucht, einen möglichst hohen Preis für die erbrachte Leistung zu realisieren.
发表于 2025-3-27 06:27:09 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 12:12:54 | 显示全部楼层
Book 1991uman Resource Needs, and (6) Managing People to Build Competitive Advantage. Twenty six papers were presented with discussion periods at appropriate points in the meeting. This volume contains twenty two ofthese papers along with an introductory paper. A short summary is also provided at the beginni
发表于 2025-3-27 14:45:17 | 显示全部楼层
,Erklärung der Entscheidungszufriedenheit, stochastic errors in the objective function or the constraints on the strategy choice, which may be due to incomplete information available to each player, (3) games of strategy (i.e. active game against rational opponents), or games against nature (i.e. passive game, where the opponent is viewed a
发表于 2025-3-27 21:05:39 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 00:40:21 | 显示全部楼层
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