找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Amerikastudien / American Studies; Ursula Brumm,Klaus Lubbers,Klaus Poenicke Book 1974 Der/die Herausgeber bzw. der/die Autor(en), exklusi

[复制链接]
楼主: 帐簿
发表于 2025-4-1 03:51:29 | 显示全部楼层
发表于 2025-4-1 08:31:00 | 显示全部楼层
发表于 2025-4-1 13:53:06 | 显示全部楼层
Die Psychomachie in Tennessee Williams’ The Milktrain Doesn’t Stop Here Anymoreennessee Williams. But whereas critics have freely drawn on Freudian and Jungian terms in their attempt to assess Williams’s dramatic achievement in such widely popular plays as A . (1947) or subsequent works, little attention has so far been given to more recent efforts, notably . (1963). The purpo
发表于 2025-4-1 17:50:54 | 显示全部楼层
Language and Style in Cooper’s The Bravoe, one more in tune with his moralistic point of view. Through direct statement in thematic contexts and his use of these statements in framing action, as well as through the conceptual abstractions and the syntactic complexity of the sentences in which they appear, Cooper creates the artistic coher
发表于 2025-4-1 20:43:53 | 显示全部楼层
Anläßlich Jürgen Peper, “Der heruntergekommene Surrealismus oder Regression als Fortschritt: Amerikaiert, nur zwischen diesen beiden stattfindet, ein privates Geschäft vor den Augen der Öffentlichkeit und kann angesichts der heute notwendigen Reproduktionsform von Wissenschaft als Anachronismus bezeichnet werden. Nicht was ein Autor oder sein Kritiker zur Gegenkultur individuell sich denken ist wi
发表于 2025-4-2 01:08:01 | 显示全部楼层
Diskussion mit dem Vorschlaghammer: Olaf Hansens “Diskussionsvorschlag”sentieren will. Ich sehe an keiner Stelle einen wirklichen Kontakt mit meiner zentralen Themenstellung. (Eilige Leser mögen mein . heranziehen.) Das Mißverhältnis wird noch größer, wenn sich eine solche Besprechung auf einen Aufsatz richtet. Zudem vermisse ich das Gespür für die Begrenzung, die ein
发表于 2025-4-2 05:18:49 | 显示全部楼层
发表于 2025-4-2 08:15:24 | 显示全部楼层
发表于 2025-4-2 11:20:16 | 显示全部楼层
Erster Weltkrieg und amerikanische Innenpolitik (1917–1920): Neuere Literaturufmerksamkeit der Historiker hüben und drüben auf sich gezogen hat, weist die wissenschaftliche Aufarbeitung der amerikanischen Innenpolitik in unserem Jahrhundert nach wie vor erhebliche Lücken auf. Dies galt lange Zeit z. B. für die innere Entwicklung der Vereinigten Staaten im Ersten Weltkrieg un
发表于 2025-4-2 19:14:54 | 显示全部楼层
American Paradox: Recent Publications on American Foreign Policyn foreign policy since the Second World War. Troubled by the decline of American power and prestige abroad, Americans look to the past for explanations of their changing position in the world. Though primarily concerned with an account of some of the more prominent views expressed in this debate, th
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-19 21:35
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表