找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Automotive Acoustics Conference 2021; 6. Internationale AT Alexander Heintzel Conference proceedings 2023 Der/die Herausgeber bzw. der/die

[复制链接]
查看: 9894|回复: 42
发表于 2025-3-21 16:50:54 | 显示全部楼层 |阅读模式
期刊全称Automotive Acoustics Conference 2021
期刊简称6. Internationale AT
影响因子2023Alexander Heintzel
视频video
发行地址ATZlive-Tagungen zusammengefasst.Fachinformationen aus Industrie und Wissenschaft.Durch optimales NVH-Verhalten zu komfortableren und leiseren Fahrzeugen
学科分类Proceedings
图书封面Titlebook: Automotive Acoustics Conference 2021; 6. Internationale AT Alexander Heintzel Conference proceedings 2023 Der/die Herausgeber bzw. der/die
影响因子.Der Tagungsband zur ATZlive-Veranstaltung „Automotive Acoustics Conference 2021“ befasst sich mit technischer Akustik und NVH, welche zu den wichtigsten Indikatoren für Fahrzeugqualität und -verarbeitung gehören. Mit den grundlegenden Veränderungen der Antriebstechnik rücken diese Aspekte daher zunehmend in den Fokus der Automobilforschung und -entwicklung. Fahrzeugarchitekturen, Antriebssysteme und Designgrundsätze werden aufgrund der weltweiten Emissionsgesetzgebungen, die energieeffiziente Fahrzeuge fördern, einer kritischen Betrachtung unterzogen. Schon in sehr naher Zukunft muss die gleiche oder eine höhere NVH-Performance durch Leichtbaustrukturen, kleinere Motoren mit Turbolader oder alternative Antriebsstränge erreicht werden. Die internationale Automotive Acoustics Conference bietet hierfür ein wichtiges globales Forum für den Wissens- und Meinungsaustausch..
Pindex Conference proceedings 2023
The information of publication is updating

书目名称Automotive Acoustics Conference 2021影响因子(影响力)




书目名称Automotive Acoustics Conference 2021影响因子(影响力)学科排名




书目名称Automotive Acoustics Conference 2021网络公开度




书目名称Automotive Acoustics Conference 2021网络公开度学科排名




书目名称Automotive Acoustics Conference 2021被引频次




书目名称Automotive Acoustics Conference 2021被引频次学科排名




书目名称Automotive Acoustics Conference 2021年度引用




书目名称Automotive Acoustics Conference 2021年度引用学科排名




书目名称Automotive Acoustics Conference 2021读者反馈




书目名称Automotive Acoustics Conference 2021读者反馈学科排名




单选投票, 共有 1 人参与投票
 

0票 0.00%

Perfect with Aesthetics

 

1票 100.00%

Better Implies Difficulty

 

0票 0.00%

Good and Satisfactory

 

0票 0.00%

Adverse Performance

 

0票 0.00%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 22:10:16 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 00:54:50 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1007/978-3-030-61757-8Road noise is undoubtedly the “acoustic enemy number one” for present and upcoming xHEV and EV vehicles. In the very typical customer usage of city driving for instance road noise is the major source.
发表于 2025-3-22 06:06:16 | 显示全部楼层
Dataneering Road Noise,Road noise is undoubtedly the “acoustic enemy number one” for present and upcoming xHEV and EV vehicles. In the very typical customer usage of city driving for instance road noise is the major source.
发表于 2025-3-22 10:56:47 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 16:14:12 | 显示全部楼层
Good Clinical Practice in der Gefäßchirurgied in any satisfactory and universal manner, until now. Given the complexity of the input variables, conventional methods of signal processing quickly reach their limits. This is where AI-based methods of detecting and classifying anomalous acoustic events promise significant advancements..In this pa
发表于 2025-3-22 18:57:56 | 显示全部楼层
Geert Jacobs,Astrid Vandendaeleeasons. The first one is the update of the test procedure for the measurement of Pass-By noise, which has strongly increased the contribution that tire noise gives to the Pass-By level. The second one is the proliferation in the number of Battery Electric Vehicle models developed by car manufacturer
发表于 2025-3-22 23:31:33 | 显示全部楼层
Good Faith Under Australian Contract Law,of citizens and road users. New limits have been implemented in the UN R51 Regulation to reduce noise. To achieve these goals, car manufacturers need to refine their vehicle set-up, and a purely experimental approach may come too late. This article shows a method for simulating pass-by noise that ex
发表于 2025-3-23 04:45:41 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 05:57:47 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1007/978-981-15-6078-1omfort. Uncertainty exists regarding reactions to the tonal components of electric powertrain noise and how expectations may adapt to lower interior noise levels. Motivated by these considerations, Autoneum and HEAD acoustics collaborated on a study to develop Sound Quality metrics that assess perce
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-7 10:48
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表