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Titlebook: Advances in Engineering Research and Application; Proceedings of the I Duy Cuong Nguyen,Ngoc Pi Vu,Kai-Uwe Sattler Conference proceedings 2

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楼主: lexicographer
发表于 2025-3-30 09:00:46 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-30 16:20:25 | 显示全部楼层
Study on Multi-criteria Decision Making in CBN Grinding SKD11 Tool Steel,ise.Die Theoretische Informatik untersucht die der Informatik zugrundeliegenden Konzepte, Modelle und Vorgehensweisen. Es ist ein Fachgebiet, das durch seine formalen Definitionen und vielen Beweise Parallelen zur Mathematik aufweist. Dieses Buch führt umfassend in die Theoretische Informatik ein. D
发表于 2025-3-30 18:20:00 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-30 20:43:20 | 显示全部楼层
A Study on Wearing and Tool Life of Shredding Machine Cutters When Cutting Fabric Industrial Waste,plin bereits weiter ausgebaut als andere Bereiche der Informatik, und ihre Ergebnisse sind schwerer zugänglich, da sie auf ein größeres und tieferes Fundament aufbauen. Stark verästelte Theorien tendieren dazu, sich als Selbstzweck aufzufassen und als l‘art pour l‘art betrieben zu werden. In der vor
发表于 2025-3-31 02:31:38 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-31 06:25:47 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-31 11:48:06 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1057/9781137467140-loop system and derive the adaptation laws for RBF NN. Finally, simulation results of the dual-arm robot system with three degrees of freedom (3-DOF) manipulators are presented to illustrate the effectiveness of the proposed method.
发表于 2025-3-31 16:38:05 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-31 19:36:29 | 显示全部楼层
H. Thomas Milhorn Jr. M.D., Ph.D. the approach in the paper allows determining the controller parameters suitable for the investigated model instead of calculating them by a trial and error method. The approach in this study can be developed to design optimal controllers based on the Hedge-algebras theory for different mechanical models.
发表于 2025-3-31 21:50:03 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1007/978-90-481-3828-9ghness, vehicle speed and vehicle body mass are investigated through DLC value. The study results show that the vehicle operating conditions have a great influence on the road friendliness. The study results are the theoretical basis to optimize the design of the suspension system for off-road vehicles.
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