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Titlebook: Advances in Advertising Research IX; Power to Consumers Verolien Cauberghe,Liselot Hudders,Martin Eisend Book 2018 Springer Fachmedien Wies

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发表于 2025-3-21 18:11:25 | 显示全部楼层 |阅读模式
期刊全称Advances in Advertising Research IX
期刊简称Power to Consumers
影响因子2023Verolien Cauberghe,Liselot Hudders,Martin Eisend
视频video
发行地址Publication in the field of economic sciences.Persuading the consumer with new advertising formats.Effectiveness of in-game advertising.An insight into the effects of advertising execution styles
学科分类European Advertising Academy
图书封面Titlebook: Advances in Advertising Research IX; Power to Consumers Verolien Cauberghe,Liselot Hudders,Martin Eisend Book 2018 Springer Fachmedien Wies
影响因子.This book addresses challenges and opportunities in research and management related to new advertising and consumer practices in a converging media society. It specifically relates to the increasing power of consumers in the (digital) marketing process and discusses the challenges this may bring to advertisers. Advances in Advertising Research are published by the European Advertising Academy (EAA). This volume is a selective collection of research presented at the 16th International Conference in Advertising (ICORIA) which was held in Ghent (Belgium) in June 2017. The conference gathered more than 160 participants from over 30 countries all over the world..
Pindex Book 2018
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书目名称Advances in Advertising Research IX影响因子(影响力)




书目名称Advances in Advertising Research IX影响因子(影响力)学科排名




书目名称Advances in Advertising Research IX网络公开度




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发表于 2025-3-21 23:27:12 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 00:43:40 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 06:46:22 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 09:42:17 | 显示全部楼层
Front Matter3 Eintragungen zum Schlagwort Unternehmenskommunikation auf, wobei sich die meisten mit Fragen der Fachsprache bzw. der interkulturellen Spezifika, vornehmlich des Japanischen, befassen. Schlägt man hingegen einschlägige Werke zur Organisationskommunikation auf, so finden sich dort hunderte und aber
发表于 2025-3-22 16:36:50 | 显示全部楼层
n kulturellen Differenzen — genügt dabei häufig schon, um allseits und weithin — auf seiten der Politik wie gleichermaßen in der breiten Öffentlichkeit — Einvernehmen zu erzeugen: Einvernehmen mit der Überzeugung, dass unterschiedliche Ethnizitäten (in denen sich kulturelle Differenzen manifestieren
发表于 2025-3-22 20:00:35 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 23:02:04 | 显示全部楼层
“Fool’s Gold”: Linking Materialism to Persuasion Knowledge Activation and Susceptibility to Embedded(Kap. 2.2.1) sowie von . bei kombinierter Anwendung (Kap. 2.2.2). . der verstärkten Einbindung von Selbst- und Ko-Regulierung in das Regulierungssystem bilden den Schwerpunkt des daran anschließenden Abschnitts (Kap. 2.3), in dem nicht nur . an Selbst- und Ko-Regulierung präsentiert werden, sondern
发表于 2025-3-23 02:04:43 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 07:23:58 | 显示全部楼层
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