找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Actief leren voor een beroep niveau 1-2; Leervaardigheden voo Nicolien Halem Textbook 2008Latest edition Bohn Stafleu van Loghum 2008

[复制链接]
楼主: Hoover
发表于 2025-3-23 10:20:34 | 显示全部楼层
Amal Ben Soussia,Azim Roussanaly,Anne BoyerEen digitale of elektronische leeromgeving (ELO) kan je helpen aan de juiste informatie voor je opleiding en bij het leren zelf. Met behulp van een ELO kun je direct communiceren met andere leerlingen en docenten. De ELO zelf is leeg (bevat geen inhoud/content van het onderwijs). Deze komt van uitgevers, docenten en van de leerlingen zelf.
发表于 2025-3-23 16:34:04 | 显示全部楼层
M. Paranthaman,S. Palanivel RajanEen casus is een kort verhaaltje dat vragen oproept, een voorbeeldgeval. De casus helpt je na te denken over problemen die voorkomen in de praktijk van je beroep.
发表于 2025-3-23 18:29:01 | 显示全部楼层
The Dining Philosophers ProblemLeerdoelen zijn doelen die jij voor het volgen van je opleiding bedenkt. Zowel voor je werk op school als in je stage.
发表于 2025-3-24 00:10:20 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 03:31:31 | 显示全部楼层
Bohn Stafleu van Loghum 2008
发表于 2025-3-24 09:44:28 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 11:42:14 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 16:30:49 | 显示全部楼层
The Dining Philosophers Problemn. Feedback moet komen vanuit de ik-persoon, niet vanuit ‘wij’, de anderen. Feedback volgt meteen of snel na het gedrag waar het over gaat. Een ezelsbruggetje voor het geven van goede feedback is het woord GEIN:..
发表于 2025-3-24 22:19:04 | 显示全部楼层
Informatie verzamelen,gital or analog computational methods. The effects of the various parameters of the model will be discussed, and the choice of the predetection order statistic filter will also be examined. Example outputs under various noise conditions will be given.
发表于 2025-3-25 00:17:44 | 显示全部楼层
Informatie verwerken,here: the period of immersion in the situation, the quiet examination of possible approaches, the pursuit of various paths to solution. There is the fruitless dead end, as well as the path that ends abruptly but offers new perspectives, leading eventually to the discoveryof a better route. Perhapsmo
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-1 08:59
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表