找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Access to Education; New Possibilities Alfred Sauvy Book 1973 Martinus Nijhoff, The Hague, Netherlands 1973 Europe.education.school.social

[复制链接]
查看: 11836|回复: 43
发表于 2025-3-21 18:45:10 | 显示全部楼层 |阅读模式
期刊全称Access to Education
期刊简称New Possibilities
影响因子2023Alfred Sauvy
视频video
学科分类Plan Europe 2000, Project 1: Educating Man for the 21st Century
图书封面Titlebook: Access to Education; New Possibilities Alfred Sauvy Book 1973 Martinus Nijhoff, The Hague, Netherlands 1973 Europe.education.school.social
影响因子It is difficult for us today to imagine that equal educational opportunity, with which we are so deeply preoccupied, was at one time considered to be if not an evil at least a futile objective, and that those who held such an opinion were completely insincere and even disinterested. For a vertically stratified society equality of education had to be opposed be­ cause it would disturb an equilibrium as vital as that of a building. In the Middle Ages only the Church was able to look for new members at the bottom of the social ladder, since ecclesiastical office was not inherited by birth. But efforts in this direction were necessarily very limited, even if only because of the material obstacles to such an aim. Equality of education, as well as any other type of equality could not even be imagined by the aristocracy whose very existence would have been threatened. Its initial indifference was followed by active opposition. When it became possible to formulate the question of the diffusion of education, in the 17th and 18th centuries, the principle itself met with a fundamental objection. The ruling class, idle by its very nature, feared that the workers and especially those on the lan
Pindex Book 1973
The information of publication is updating

书目名称Access to Education影响因子(影响力)




书目名称Access to Education影响因子(影响力)学科排名




书目名称Access to Education网络公开度




书目名称Access to Education网络公开度学科排名




书目名称Access to Education被引频次




书目名称Access to Education被引频次学科排名




书目名称Access to Education年度引用




书目名称Access to Education年度引用学科排名




书目名称Access to Education读者反馈




书目名称Access to Education读者反馈学科排名




单选投票, 共有 0 人参与投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 23:55:38 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 02:44:26 | 显示全部楼层
Western Europe from 1945 to 1970,erricht“ Er stellt fest, dass es . gewesen sei, der als erster „das neue forschungsorientierte Ausbildungskonzept und damit das Laboratorium in den Hochschulunterricht eingeführt“ habe. . bezeichnet die Entstehung des Forschungslaboratoriums und den damit verbundenen Struktur- und Funktionswandel de
发表于 2025-3-22 05:38:25 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 11:12:01 | 显示全部楼层
Prospects for Western Europe up to 2000,ion bestehenden Finanzierungsrisiken und der potentiell verfügbaren bzw. nicht verfügbaren Risikoträger werden in einem dritten Unterkapitel Instrumente der Lieferantenfinanzierung in Telekommunikationsmärkten aufgezeigt und beschrieben. In einem vierten Unterkapitel werden schließlich Anwendungsemp
发表于 2025-3-22 16:33:52 | 显示全部楼层
Back Matter sein (§ 4 Abs. 1 LkSG). Außerdem muss das Unternehmen einen Verantwortlichen für das Risikomanagement im Unternehmen bestimmen. Daneben wird die Pflicht zur Risikoanalyse zur Ermittlung menschenrechts- und umweltbezogener Risiken normiert. Im eigenen Geschäftsbereich und bei unmittelbaren Zuliefere
发表于 2025-3-22 19:04:58 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 00:12:53 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 03:32:01 | 显示全部楼层
Front Matternto..In der vollständig überarbeiteten zweiten Auflage zeigt ein neues Kapitel, wie Sie Ihre Liebe vor Verletzungen schützen und wie Sie Schutzmechanismen abbauen. Außerdem finden Sie in jedem Kapitel hilfreiche Anregungen, wie Sie ungenutztes Potenzial freisetzen können..978-3-662-54527-0978-3-662-54528-7
发表于 2025-3-23 07:36:26 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-14 00:28
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表