找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Academic Writing and Identity Constructions; Performativity, Spac Louise M. Thomas,Anne B. Reinertsen Book 2019 The Editor(s) (if applicabl

[复制链接]
楼主: 全体
发表于 2025-3-28 17:13:59 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 20:07:49 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1007/978-3-319-25504-0ileging of any particular knowledge-systems so we can all just go on: go on with our collection of words, our entanglements of stories, poetics and texts about decentered knowledges and polycritical knowledge sharing: questioning with/in a democratic ontology of knowledge.
发表于 2025-3-29 00:37:42 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 03:37:55 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 07:17:22 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 11:42:05 | 显示全部楼层
Territories and Categories of Academic Writer: Possibilizing Through the Act/Art of Writing,r des sozialen Wandels der deutschen Gesellschaft betrachtet wird, ist die Bildungsexpansion, die im Bereich der beruflichen Bildung erfolgt ist, weniger von Öffentlichkeit und Wissenschaft beachtet wor-den. Dessen ungeachtet stellt die nichtakademische berufliche Erstausbildung heute den quantitati
发表于 2025-3-29 19:14:14 | 显示全部楼层
The End of Criticism Producing Unconscious: Non-personal Activist Academic Writing,etc.) vornehmlich über den Arbeitsmarkt und die berufsmäßige Erwerbstätigkeit im Lebenslauf (Müller und Mayer 1986). Der Erwerb von Bildung und Qualifikationen ist eine essentielle Voraussetzung für den Zugang zum Arbeitsmarkt (Blossfeld 1989; Becker 1993; Hillmert und Mayer 2004; Solga 2005). Für d
发表于 2025-3-29 22:30:00 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-13 03:20
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表