找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: A Step-by-Step Guide to Case-Based Collaborative Learning (CBCL); Henrike C. Besche,Richard M. Schwartzstein,Barbara Book 2022 The Editor(

[复制链接]
楼主: DEIGN
发表于 2025-3-23 10:07:00 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1007/978-3-031-14440-0Case Based Learning; Collaborative Learning; Medical Education; Team Based Learning; Engaged Learning; CB
发表于 2025-3-23 17:42:57 | 显示全部楼层
978-3-031-14439-4The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclusive license to Springer Nature Switzerl
发表于 2025-3-23 19:34:12 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 22:34:17 | 显示全部楼层
IAMSE Manualshttp://image.papertrans.cn/a/image/142263.jpg
发表于 2025-3-24 02:32:20 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 10:20:21 | 显示全部楼层
What Is Case-Based Collaborative Learning (CBCL)?,r rücksichtslose Verbrecher.). Aber er trägt ein Doppelwesen an sich, eine Natur, die in ihren besonderen Zwecken fortstürmt, bis ein Bruch von außen sie zerstört.) — einen Geist, der neben ihm hergeht, in dem diese Natur wie eine fremde Anschauung gegenwärtig ist. Das „Zufällige“ erstarrt in seiner
发表于 2025-3-24 12:18:16 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 16:27:33 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 21:34:23 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 00:19:10 | 显示全部楼层
Back Matterreligious faith may depend on a whole nexus of circumstances largely peculiar to himself. But what Hegel has in mind is something deeper, as also more general, than this. His presiding interest is that neither of the historian nor the phychologist nor the sociologist, but of the philosopher. Religio
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-16 07:16
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表