找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: A Learning Profession?; Teachers and their P Wendy Robinson Book 2014 SensePublishers-Rotterdam, The Netherlands 2014 career development.pr

[复制链接]
查看: 18964|回复: 35
发表于 2025-3-21 18:46:35 | 显示全部楼层 |阅读模式
期刊全称A Learning Profession?
期刊简称Teachers and their P
影响因子2023Wendy Robinson
视频videohttp://file.papertrans.cn/142/141324/141324.mp4
发行地址Written by experts, Gives a modern approach, Comprehensive in Scope
学科分类Studies in Professional Life and Work
图书封面Titlebook: A Learning Profession?; Teachers and their P Wendy Robinson Book 2014 SensePublishers-Rotterdam, The Netherlands 2014 career development.pr
影响因子This ground-breaking book uncovers a hidden history of the professional develop¬ment of serving teachers.Drawing on hitherto unpublished archive material, Wendy Robinson reveals an op¬timistic and liberal age of high class conferences in the 1920s and 1930s, in Lon¬don hotels and Oxford colleges, free from government control, where teachers from across the country and abroad, gathered for professional, intellectual and cultural ‘refreshment’. The status attached to these occasions was signified by the celebrities who graced them, including royalty, public intellectuals, educational practitioners and politicians. Professor Robinson then shows how post-war training became more instrumental, taken over by the Ministry of Education with its centrally-prescribed advanced courses, and, from 1970, by Local Education Authorities’ invention of ap¬parently democratic Teachers’ Centres.This analysis is complemented by face-to-face interviews with teachers and other practitioners once active in professional development. Fascinating, detailed inter¬views brilliantly capture teachers’ lived experience of professional development and its influence on their teaching, career development and profess
Pindex Book 2014
The information of publication is updating

书目名称A Learning Profession?影响因子(影响力)




书目名称A Learning Profession?影响因子(影响力)学科排名




书目名称A Learning Profession?网络公开度




书目名称A Learning Profession?网络公开度学科排名




书目名称A Learning Profession?被引频次




书目名称A Learning Profession?被引频次学科排名




书目名称A Learning Profession?年度引用




书目名称A Learning Profession?年度引用学科排名




书目名称A Learning Profession?读者反馈




书目名称A Learning Profession?读者反馈学科排名




单选投票, 共有 0 人参与投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 23:57:35 | 显示全部楼层
anhand der Sondenposition, der Beschallungstiefe, der Flußrichtung im untersuchten Gefäß sowie der Strömungsgeschwindigkeit (Übersicht 3.1.2). Im Unterschied zur extrakraniellen Dopplersonographie kann die Flußgeschwindigkeit bei Insonation der großen schädelbasisnahen Arterien des Circulus arterios
发表于 2025-3-22 01:00:11 | 显示全部楼层
The Vacation Course 1920–1940chnologische Entwicklung die Anwendungsmöglichkeiten in der Gegenwart ausgeweitet. Die Grenzen der Elektrostimulation sind noch längst nicht erreicht, und selbst die gegenwärtigen fortschrittlichen Therapien werden uns bald veraltet erscheinen wie die aus der Vergangenheit.
发表于 2025-3-22 06:55:15 | 显示全部楼层
Special Advanced Courses for Teachers 1945–1960F-basierte Zielsetzung• Stromparameter und deren Wirkungsweisen.• FES bei Störungen des ZNS, des zweiten Motoneurons, bei Mischtypen und in der Fazialistherapie.• Kombination der FES mit Spiegeltherapie und Botulinumtoxin.Plus:. Videos zur EMG-getriggerten Mehrkanal-Elektrostimulation!.978-3-662-61704-5978-3-662-61705-2
发表于 2025-3-22 10:46:22 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 16:42:26 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 20:48:51 | 显示全部楼层
Professional Development and Perceptions of Teacher Professional Identityem ersten Schritt vor allem die somatische Ausschlussdiagnostik im Vordergrund. Anschließend ist es von äußerster Wichtigkeit, dass der Kindergastroenterologe dem Kind und den Eltern die somatisch harmlose Ätiologie erklärt und Therapieansätze vorstellt. Parallel dazu ist es notwendig, dass auch von
发表于 2025-3-22 22:12:05 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 05:05:22 | 显示全部楼层
Back Matteränderungen der Korrelation fest, die wir oft als Ausgleich ansehen, also als Kompensation, wenn Disharmonie, d. h. Dekompensation im Bereich des Pathologischen entstanden war, ähnlich wie wir im Bereich der Norm (Physiologie) das Ineinandergreifen von Organ und Organsystemen in ihrer Wechselwirkung
发表于 2025-3-23 08:49:46 | 显示全部楼层
titioners once active in professional development. Fascinating, detailed inter¬views brilliantly capture teachers’ lived experience of professional development and its influence on their teaching, career development and profess978-94-6209-572-4
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 吾爱论文网 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-8-6 15:39
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表