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Titlebook: A Constructional Approach to Interpersonal Metaphor of Modality; Jian Hu Book 2023 Peking University Press 2023 Metaphors of Modality.Gram

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楼主: Entangle
发表于 2025-3-27 00:25:35 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 04:33:15 | 显示全部楼层
2662-3129 ive empirical data and broader generalization of lexicogramm.This book is a current and comprehensive study that incorporates constructional frameworks to inquire grammatical metaphor of modality (MM) for more adequate description and explanation of grammatical metaphor. It conducts semantic analysi
发表于 2025-3-27 06:46:31 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 11:54:51 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 15:59:22 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 20:20:19 | 显示全部楼层
Neue Keynesianische Makroökonomik: Wachstum ohne Fluktuationen?ungen durch bloße Überlagerung eines Trend- mit einem Zyklusmodell „erklären“ zu können — eine Vorstellung, die wohl auch der ehrwürdigen Praxis der empirischen Wirtschaftsforschung zugrunde liegt, Zeitreihen liebevoll in diverse Komponenten zu zerkleinern.
发表于 2025-3-27 22:26:04 | 显示全部楼层
An Automaton-Based Index Scheme for On-Demand XML Data Broadcastsystem significantly. We further propose an efficient compression strategy to reduce the index size of DFAI as well. Experiment results show that our new index method achieves a much better performance in terms of both access time and tuning time when compared with existing approaches.
发表于 2025-3-28 03:46:53 | 显示全部楼层
Anita Wasilewska, organizations, industries, regions, and nations are harnessing creativity and invention to achieve and sustain growth. Books that are part of the series explore the impact of innovation at the “macro” (economies, markets), “meso” (industries, firms), and “micro” levels. (teams, indi viduals), draw
发表于 2025-3-28 09:29:32 | 显示全部楼层
Erica J. Polleys,Catherine H. Freudenreichhtlich Merkmalen wie z. B. Präferenzen, Nutzenerwartungen, Verwendungshäufigkeiten oder Einstellungen bezüglich eines Produktes oder einer Produktgruppe ähnlich sind. Segmente können in einem einfachen Fall aus den Verwendern jeweils einer Marke eines Produktes bestehen, im komplexeren Fall aus Pers
发表于 2025-3-28 12:36:25 | 显示全部楼层
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