找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: A Blueprint for Promoting Academic and Social Competence in After-School Programs; Thomas P. Gullotta,Martin Bloom,Jennifer C. Messin Book

[复制链接]
查看: 50755|回复: 39
发表于 2025-3-21 16:37:52 | 显示全部楼层 |阅读模式
期刊全称A Blueprint for Promoting Academic and Social Competence in After-School Programs
影响因子2023Thomas P. Gullotta,Martin Bloom,Jennifer C. Messin
视频video
发行地址Analyzes the concepts central to effective after-school programs.Offers developmental, cognitive, and social ecology perspectives on how children learn.Features more than 100 exercises that develop yo
学科分类Issues in Children‘s and Families‘ Lives
图书封面Titlebook: A Blueprint for Promoting Academic and Social Competence in After-School Programs;  Thomas P. Gullotta,Martin Bloom,Jennifer C. Messin Book
影响因子.School activities alone are not always sufficient to ensure children’s academic progress or socio-emotional development and well-being. And the time when many children typically have the least adult supervision – immediately after school – is also the time that they are at the highest risk to act as perpetrators or become victims of antisocial behavior...Throughout .A Blueprint for Promoting Academic and Social Competence in After-School Programs., which focuses on children in grades 1 through 6, noted experts identify the best practices of effective programs and pinpoint methods for enhancing school-based skills and making them portable to home and neighborhood settings. This volume: (1) Analyzes the concepts central to effective after-school programs. (2) Offers developmental, cognitive, and social ecology perspectives on how children learn. (3) Features more than 100 exercises that develop young people’s capabilities for academic, social, moral, and emotional learning – These exercises are ready to use or can be adapted to students’ unique needs. (4) Emphasizes young people’s development as students and as productive members of society during middle to late childhood and early
Pindex Book 2009
The information of publication is updating

书目名称A Blueprint for Promoting Academic and Social Competence in After-School Programs影响因子(影响力)




书目名称A Blueprint for Promoting Academic and Social Competence in After-School Programs影响因子(影响力)学科排名




书目名称A Blueprint for Promoting Academic and Social Competence in After-School Programs网络公开度




书目名称A Blueprint for Promoting Academic and Social Competence in After-School Programs网络公开度学科排名




书目名称A Blueprint for Promoting Academic and Social Competence in After-School Programs被引频次




书目名称A Blueprint for Promoting Academic and Social Competence in After-School Programs被引频次学科排名




书目名称A Blueprint for Promoting Academic and Social Competence in After-School Programs年度引用




书目名称A Blueprint for Promoting Academic and Social Competence in After-School Programs年度引用学科排名




书目名称A Blueprint for Promoting Academic and Social Competence in After-School Programs读者反馈




书目名称A Blueprint for Promoting Academic and Social Competence in After-School Programs读者反馈学科排名




单选投票, 共有 0 人参与投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 20:31:39 | 显示全部楼层
Mentoring and Its Role in Promoting Academic and Social Competency,treten aber auch die Komponenten miteinander in Reaktion, wobei diese Reaktion unterhalb der Sinterung, also im Temperaturbereich < 1250. C als Feststoffreaktion und darüber zusätzlich als Reaktion zwischen Feststoff und Schmelze abläuft. Die Temperaturhöhe und die Haltezeit bestimmen dann sowohl qu
发表于 2025-3-22 04:05:56 | 显示全部楼层
Service-Learning: Learning by Doing for Others,des Jahrhunderts verschiedentlich durchgeführten Untersuchungen über die Qualität eines Haushaltsmessers und die diese Qualität beeinflussenden Faktoren in großem Umfang die Überprüfung der Schneideigenschaften zur Qualitätsbeurteilung heranziehen. Alle diese Arbeiten befassen sich intensiv mit der
发表于 2025-3-22 07:01:28 | 显示全部楼层
A Blueprint for Promoting Academic, Social, and Emotional Learning: The Salmon Program,zu den letzten Jahren glaubten Philosophen und Physiker, daß jeder materielle Körper aus Elementarteilen besteht, die durch bestimmte unveränderliche Eigenschaften charakterisiert werden können. Die wissenschaftliche Untersuchung sollte nur diese verborgenen Eigenschaften genauer aufklären und die u
发表于 2025-3-22 12:42:22 | 显示全部楼层
Promoting Social and Emotional Development in Childhood and Early Adolescence,den Randträgern, er wird mit . bezeichnet. Eine Einzellast . 1, die sich auf der Kreuzwerkgrundfläche bewegt, hat die Entfernungen . und .′ von den Auflagern, . und .′ von den Randhauptträgern. Wir bezeichnen diesen Ort mit .. Steht die Last . 1 in . auf einem Hauptträger ., so heißt dieser Ort ., s
发表于 2025-3-22 15:57:54 | 显示全部楼层
Mentoring and Its Role in Promoting Academic and Social Competency,n eine dritte räumlich zwischen den beiden Ausgangsstoffen bilden kann. Dieser Vorgang wurde dahingehend gedeutet, daß auf Grund unterschiedlicher Konzertration ein Ionenaustausch durch Diffusion stattfindet. Sie be-wiesen eindeutig, daß die Umsetzungen weder an eutektische, tiefschmelzende Verunrei
发表于 2025-3-22 20:39:32 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 23:06:03 | 显示全部楼层
A Blueprint for Promoting Academic, Social, and Emotional Learning: The Salmon Program,Gedanken entwickelt, daß die Atome keine Ausdehnung im Räume besäßen, sondern bloß als Kraftzentra zu betrachten seien, d. h. als Punkte, die — ohne eigene räumliche Ausdehnung — nur durch ihre Kraftfelder in den Raum hineinwirken. Die sichtbare und greifbare Ausdehnung der makroskopischen Körper so
发表于 2025-3-23 03:39:39 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 07:16:18 | 显示全部楼层
A Blueprint for Promoting Academic and Social Competence in After-School Programs
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-18 01:37
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表