找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: What Matters? Research Trends in International Comparative Studies in Mathematics Education; Ji-Won Son,Tad Watanabe,Jane-Jane Lo Book 201

[复制链接]
楼主: 浮华
发表于 2025-3-25 03:48:44 | 显示全部楼层
Edward A. Silverer organischer Verbindungen aus z. T. einfacheren oder aus nur anorganischen (bei den Autotrophen); bei diesem Zertrümmerung mehr oder weniger komplizierter organischer Verbindungen in einfachere organische oder in anorganische Stoffe. Beide Vorgänge sind dabei im Endeffekt betrachtet; daß im Bausto
发表于 2025-3-25 07:43:00 | 显示全部楼层
Standorten. Hierbei ergibt sich aus der Unvollkommenheit der Methodik eine grundsätzliche Schwierigkeit.: Zwar lassen sich die „Allerweltsorganismen“ leicht ermitteln vermittels des Kochschen Plattenverfahrens (S. 6), und das Verdünnungsverfahren (S. 5) gibt eine weitere Ergänzung sowohl hinsichtli
发表于 2025-3-25 14:19:40 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 18:57:12 | 显示全部楼层
Ting-Ying Wang,Feng-Jui Hsieher Verschluß der Neuralrinne hier überhaupt, so liegen die Arhaphien vor, denen die übrigen Formen als Dysrhaphien gegenübergestellt werden. Unter dem Begriff des Status dysrhaphicus faßt man die dysrhaphischen Grundstörungen mit allen klinisch feststellbaren Symptomen zusammen. Hierzu gehören die F
发表于 2025-3-25 22:38:21 | 显示全部楼层
2570-4729 s in high-achieving countries.Provides insights to understan.This book provides a unique international comparative perspective on diverse issues and practices in mathematics education between and among the US and five high-performing TIMSS education systems, Japan, China, Singapore, South Korea, and
发表于 2025-3-26 03:39:08 | 显示全部楼层
Achievement Gaps in Mathematics and Opportunities to Learn: Insights from PISA 2012udy compares East Asian and US students’ attainments in both cognitive and noncognitive aspects via a secondary analysis of the Program for International Student Assessment (PISA) 2012. It explores the between-system gaps from the perspective of opportunity to learn, and discusses the implications of between-system similarities and differences.
发表于 2025-3-26 07:49:46 | 显示全部楼层
Cross-Cultural Lesson Planning Between the United States and South Korealesson planning, we found that their cross-cultural experiences facilitate collaborative lesson planning by fostering cross-cultural perspectives on teaching and provide insight into curricular ideas that have the potential to narrow the teaching gaps between countries.
发表于 2025-3-26 11:41:37 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 14:10:40 | 显示全部楼层
Toward Understanding the Influence of Curriculum Resources on Students’ Mathematics Learning: Cross- nuance to our understanding of the superior performance of East Asian students on international assessments even as they challenge us to resist overly simplistic characterizations and overgeneralized attributions that may not apply in all East Asian settings.
发表于 2025-3-26 20:52:37 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-7-3 19:07
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表