用户名  找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: What Art Teaches Us; Reexamining the Pill Timothy Babulski Book 2019 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclusive licen

[复制链接]
楼主: broach
发表于 2025-3-26 23:47:43 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 03:19:53 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 06:41:28 | 显示全部楼层
978-3-030-27770-3The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclusive license to Springer Nature Switzerl
发表于 2025-3-27 12:59:40 | 显示全部楼层
Timothy BabulskiOffers a major rethinking of the practical ways visual arts instruction is taught in classrooms.Implicates the material, experiential, and embodied aspects of art learning as vital avenues of curricul
发表于 2025-3-27 14:41:08 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 20:17:46 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 00:17:33 | 显示全部楼层
From Contemplation to Determinationpropensity to delay decision making with respect to drinking. Yet, it is this very delay that seems to foster the therapist’s resentment that is sometimes reported in the literature (Baekelund & Lundwall, 1975, 1977).
发表于 2025-3-28 02:42:10 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 08:36:19 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 11:14:01 | 显示全部楼层
Jari Kuosmanen,Aaron Azadikhah,Suraj Panicker,Hossein Mokhtarian,Di Wu,Akshay Dhalpe,Antoine Queguineur,Eric Coatanéand diese Gebilde nicht Organisationen oder Institutionen, sondern sie zeigen — analytisch gesehen — mehr oder weniger viele und deutlich ausgeprägte Merkmale des einen oder anderen Begriffstyps, d.h. sie haben mehr oder weniger Organisations- oder Institutionencharakter. Das mag zum Teil auch daher
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-25 15:11
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表