找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Was Macht Schule? Schule als gestalteter Raum; Ute Clement,Verónica Oelsner Book 2016 Springer Fachmedien Wiesbaden 2016 Bildungssoziologi

[复制链接]
查看: 16158|回复: 74
发表于 2025-3-21 17:31:33 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Was Macht Schule? Schule als gestalteter Raum
编辑Ute Clement,Verónica Oelsner
视频video
概述Wie Schulen sich nach außen öffnen und nach innen schließen.Schulen und Schulräume in Argentinien.Ein Buch zum Thema und Gastland des DGfE-Kongresses 2016.Includes supplementary material:
图书封面Titlebook: Was Macht Schule? Schule als gestalteter Raum;  Ute Clement,Verónica Oelsner Book 2016 Springer Fachmedien Wiesbaden 2016 Bildungssoziologi
描述.Die Autorinnen und Autoren dieses Buches zeigen aus unterschiedlichen Perspektiven, wie es Schulen in Argentinien gelingt, sich als ‚gestaltete Orte‘ zu präsentieren, Grenzen zu markieren, Territorien zu sichern, sich nach außen zu öffnen und zugleich nach innen zu schließen..Schule repräsentiert staatliche Macht und weist Lebenschancen zu – oder verwehrt sie. Schule ist aber auch ein Lebensort, den sich Menschen aneignen und den sie als ihr Territorium verteidigen. Schule schließt Menschen also ein, aber auch aus. Wie tut sie das? Wie lässt sie sich als ein pädagogischer Ort gestalten, der Lernen, Vertrauen und Entwicklung mindestens als Versprechen möglich macht?.
出版日期Book 2016
关键词Bildungssoziologie; Bildungsungleichheit; Erziehungswissenschaft; Lehrerinnen und Lehrer; Schulpädagogik
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-658-11701-6
isbn_softcover978-3-658-11700-9
isbn_ebook978-3-658-11701-6
copyrightSpringer Fachmedien Wiesbaden 2016
The information of publication is updating

书目名称Was Macht Schule? Schule als gestalteter Raum影响因子(影响力)




书目名称Was Macht Schule? Schule als gestalteter Raum影响因子(影响力)学科排名




书目名称Was Macht Schule? Schule als gestalteter Raum网络公开度




书目名称Was Macht Schule? Schule als gestalteter Raum网络公开度学科排名




书目名称Was Macht Schule? Schule als gestalteter Raum被引频次




书目名称Was Macht Schule? Schule als gestalteter Raum被引频次学科排名




书目名称Was Macht Schule? Schule als gestalteter Raum年度引用




书目名称Was Macht Schule? Schule als gestalteter Raum年度引用学科排名




书目名称Was Macht Schule? Schule als gestalteter Raum读者反馈




书目名称Was Macht Schule? Schule als gestalteter Raum读者反馈学科排名




单选投票, 共有 0 人参与投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 22:31:20 | 显示全部楼层
Mercedes Machado,Orsina Kathert” […] who bears the values of all’ (p. 129), but as a ‘person occupying a specific position — but whose specificity is linked, in a society like ours, to the general functioning of an apparatus of truth’ (p. 131). The biologist or the nuclear physicist are the examples he gives.
发表于 2025-3-22 03:58:10 | 显示全部楼层
nty” that negotiates Indigenous and non-Indigenous conceptions. While there are various positions that fall in between or combine aspects of these three stances, all emphasize that Indigenous claims to land and governance pre-date, and exist independently of, European colonization.
发表于 2025-3-22 07:04:03 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 10:37:48 | 显示全部楼层
Verónica Oelsnere of human dignity in the postcolonial margins of global modernity. At the same time the picaresque, it seems, does not ask us to altogether reject the aspirations and promises of modernity and humanism vis-à-vis the material and existential precarity that it exposes.
发表于 2025-3-22 15:33:59 | 显示全部楼层
Phillip D. Th. Knobloch Africa, but also venturing to the distant capitals of Timbuktu, Mecca, and Constantinople. Traversing the Mediterranean during one of his voyages, he was captured by Venetian pirates and presented as a slave to Pope Leo X, who lent him his Christian name. While in Rome, he was baptized and became a scribe in the papal service.
发表于 2025-3-22 17:29:49 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 23:31:46 | 显示全部楼层
Stefan Petersstcolonial theory, and literary studies, the book demonstrates that adaptation, as both method and cultural product, provides a way to engage with the baggage of ideological heritage in our contemporary global media environment..978-3-030-54582-6978-3-030-54580-2
发表于 2025-3-23 01:53:35 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 08:49:20 | 显示全部楼层
Adriana Serrudong to resist the enclosed, static and hierarchized perspective of the colonial agency and instead look towards the transformational possibilities of hybridity, a new discourse which, in Huggan’s terms:
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-1 23:55
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表