找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Widening Access to Education as Social Justice; Essays in Honor of M AKPOVIRE ODUARAN,H. S. BHOLA Book 2006 Springer Science+Business Media

[复制链接]
查看: 15091|回复: 74
发表于 2025-3-21 20:06:46 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Widening Access to Education as Social Justice
副标题Essays in Honor of M
编辑AKPOVIRE ODUARAN,H. S. BHOLA
视频video
概述Among the literature on social justice, there is no volume that focuses on the widening of access to education.No work enlists scholars from the global North and South among the literature on widening
图书封面Titlebook: Widening Access to Education as Social Justice; Essays in Honor of M AKPOVIRE ODUARAN,H. S. BHOLA Book 2006 Springer Science+Business Media
描述.Among the greatest challenges of the twenty-first century is that of providing adequate educational opportunities to all citizens of the globe. The broad availability of such opportunities and the genuine ability to take advantage of them are fundamental components of any equitable society. In examining how widening access to education contributes to social justice, this anthology composes a tribute to the life and work of the Nigerian educationist Michael A. Omolewa. The twenty-seven contributions to this volume discuss foundational issues related to the educational dimensions of social justice, present overviews of approaches related to widening access, and analyze case studies from around the world, as well as consider future directions in education policy and research. This thematic depth is matched by the geographic representativeness of the work, with contributors coming from the global South and North. Widening Access to Education as Social Justice speaks with a credible and powerful voice about how making greater formal and informal educational opportunities available to men and women, young adults and children everywhere can help bring about more equitable ways of living
出版日期Book 2006
关键词pc38
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/1-4020-4324-4
isbn_softcover978-1-4020-4323-9
isbn_ebook978-1-4020-4324-6
copyrightSpringer Science+Business Media B.V. 2006
The information of publication is updating

书目名称Widening Access to Education as Social Justice影响因子(影响力)




书目名称Widening Access to Education as Social Justice影响因子(影响力)学科排名




书目名称Widening Access to Education as Social Justice网络公开度




书目名称Widening Access to Education as Social Justice网络公开度学科排名




书目名称Widening Access to Education as Social Justice被引频次




书目名称Widening Access to Education as Social Justice被引频次学科排名




书目名称Widening Access to Education as Social Justice年度引用




书目名称Widening Access to Education as Social Justice年度引用学科排名




书目名称Widening Access to Education as Social Justice读者反馈




书目名称Widening Access to Education as Social Justice读者反馈学科排名




单选投票, 共有 0 人参与投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 20:42:16 | 显示全部楼层
the global North and South among the literature on widening.Among the greatest challenges of the twenty-first century is that of providing adequate educational opportunities to all citizens of the globe. The broad availability of such opportunities and the genuine ability to take advantage of them
发表于 2025-3-22 03:04:47 | 显示全部楼层
http://image.papertrans.cn/w/image/1020065.jpg
发表于 2025-3-22 04:47:16 | 显示全部楼层
978-1-4020-4323-9Springer Science+Business Media B.V. 2006
发表于 2025-3-22 09:21:58 | 显示全部楼层
AKPOVIRE ODUARAN,H. S. BHOLAAmong the literature on social justice, there is no volume that focuses on the widening of access to education.No work enlists scholars from the global North and South among the literature on widening
发表于 2025-3-22 13:50:18 | 显示全部楼层
(HAW) in Baden-Württemberg im Kontext der Digitalisierung und der COVID-19-Pandemie. Anhand einer neo-institutionalistisch inspirierten, explorativen Studie mit einem vergleichenden Fallstudienansatz wird untersucht, wie sich die hochschulübergreifende und innerhochschulische Zusammenarbeit der IE
发表于 2025-3-22 20:25:57 | 显示全部楼层
assungen lassen sich im wesentlichen nach funktionaler und institutionaler Sichtweise unterscheiden..) Während im ersten Fall Unternehmensführung die “zielgerichtete Verhaltensbeeinflussung”.) von Geführten durch Führende umfaßt, wird Unternehmensführung im anderen Fall als Institution im Unternehme
发表于 2025-3-23 00:59:48 | 显示全部楼层
vom Haushalt” zurückführen. Der Begriff wurde 1866 von E. Haeckel geprägt, der beeinflußt vom Werk “The origin of species” von C. Darwin den Ökologiebegriff für die Wissenschaft des Naturhaushalts (Oeconomie der Natur) prägte. Seitdem beschäftigen sich Wissenschaften aus verschiedenen Perspektiven.
发表于 2025-3-23 04:52:31 | 显示全部楼层
der Informationsintegration verbinden die Verbraucher die verwendeten Informationen, um die Produktbeurteilung abzuschließen und auf dieser Basis ein Produkt zu wählen. Dieser Produktbeurteilungsprozeß steht im Spannungsfeld widersprüchlicher psychischer Tendenzen. Einerseits bedingt der relativ ho
发表于 2025-3-23 06:13:42 | 显示全部楼层
Gbolagade Adekanmbi,Rashid Aderinoye,Abidoye Sarumiale Identitätsbildungen durch übernationale Sprachgemeinschaften, Religionsgemeinschaften und Herrschaftsverbände in West- und Südosteuropa eher die Regel als die Ausnahme waren (vgl. Hahn 1993). Die west- und südosteuropäische “Europäische Gemeinschaft bzw. Union” (vgl. z. B. Leimbacher 1991, Mülle
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-18 00:24
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表