找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Ökonomie in Theorie und Praxis; Festschrift für Helm Günther Chaloupek,Alois Guger,Gerhard Schwödiauer Book 2002 Springer-Verlag Berlin He

[复制链接]
查看: 8256|回复: 61
发表于 2025-3-21 18:46:07 | 显示全部楼层 |阅读模式
期刊全称Ökonomie in Theorie und Praxis
期刊简称Festschrift für Helm
影响因子2023Günther Chaloupek,Alois Guger,Gerhard Schwödiauer
视频video
图书封面Titlebook: Ökonomie in Theorie und Praxis; Festschrift für Helm Günther Chaloupek,Alois Guger,Gerhard Schwödiauer  Book 2002 Springer-Verlag Berlin He
影响因子Autoren aus Österreich, Deutschland, der Schweiz und den USA behandeln in der Festschrift für den bekannten österreichischen Nationalökonomen Helmut Frisch theoretische und politisch-praktische Fragen aus den Themenkomplexen Inflation, Staatsverschuldung und Stabilisierungspolitik..
Pindex Book 2002
The information of publication is updating

书目名称Ökonomie in Theorie und Praxis影响因子(影响力)




书目名称Ökonomie in Theorie und Praxis影响因子(影响力)学科排名




书目名称Ökonomie in Theorie und Praxis网络公开度




书目名称Ökonomie in Theorie und Praxis网络公开度学科排名




书目名称Ökonomie in Theorie und Praxis被引频次




书目名称Ökonomie in Theorie und Praxis被引频次学科排名




书目名称Ökonomie in Theorie und Praxis年度引用




书目名称Ökonomie in Theorie und Praxis年度引用学科排名




书目名称Ökonomie in Theorie und Praxis读者反馈




书目名称Ökonomie in Theorie und Praxis读者反馈学科排名




单选投票, 共有 1 人参与投票
 

0票 0.00%

Perfect with Aesthetics

 

1票 100.00%

Better Implies Difficulty

 

0票 0.00%

Good and Satisfactory

 

0票 0.00%

Adverse Performance

 

0票 0.00%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 20:44:12 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 04:17:03 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 07:27:02 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 08:45:38 | 显示全部楼层
Trade, Technical Change, and Welfare, new types of consumer complaint behaviors, such as consumer activism and boycott, but this book fills a void by defining how these changes have created a new type of consumer. This new conceptualization of consumer behavior will advance scholarship for consumer behavior, psychology and marketing researchers..978-3-030-53983-2
发表于 2025-3-22 13:50:49 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 19:51:01 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 22:55:41 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 01:53:42 | 显示全部楼层
A Money-Output Connection via Wealth Effects in a Walrasian Model,tative or temporal adjustments. In contrast to many theoretical analyses, empirical studies of the causes or con­ sequences of individual demand for location-specific commodities have often considered several "brands" of a heterogeneous good that are offered at various locations, are perfect substit
发表于 2025-3-23 07:44:26 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-2 09:54
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表