找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: (Re)Constructing Memory: Education, Identity, and Conflict; Michelle J. Bellino,James H. Williams Book 2017 SensePublishers-Rotterdam, The

[复制链接]
查看: 18136|回复: 50
发表于 2025-3-21 18:58:32 | 显示全部楼层 |阅读模式
期刊全称(Re)Constructing Memory: Education, Identity, and Conflict
影响因子2023Michelle J. Bellino,James H. Williams
视频video
发行地址The collection brings together diverse contemporary and historical cases of curricula, educational practice, and policy as implemented in conflict-affected and post-conflict contexts; these empirical
图书封面Titlebook: (Re)Constructing Memory: Education, Identity, and Conflict;  Michelle J. Bellino,James H. Williams Book 2017 SensePublishers-Rotterdam, The
影响因子How do schools protect young people and call on the youngest citizens to respond to violent conflict and division operating outside, and sometimes within, school walls? What kinds of curricular representations of conflict contribute to the construction of national identity, and what kinds of encounters challenge presumed boundaries between us and them? Through contemporary and historical case studies—drawn from Cambodia, Egypt, Northern Ireland, Peru, and Rwanda, among others—this collection explores how societies experiencing armed conflict and its aftermath imagine education as a space for forging collective identity, peace and stability, and national citizenship. In some contexts, the erasure of conflict and the homogenization of difference are central to shaping national identities and attitudes. In other cases, collective memory of conflict functions as a central organizing frame through which citizenship and national identity are (re)constructed, with embedded messages about whobelongs and how social belonging is achieved. The essays in this volume illuminate varied and complex inter-relationships between education, conflict, and national identity, while accounting for ways i
Pindex Book 2017
The information of publication is updating

书目名称(Re)Constructing Memory: Education, Identity, and Conflict影响因子(影响力)




书目名称(Re)Constructing Memory: Education, Identity, and Conflict影响因子(影响力)学科排名




书目名称(Re)Constructing Memory: Education, Identity, and Conflict网络公开度




书目名称(Re)Constructing Memory: Education, Identity, and Conflict网络公开度学科排名




书目名称(Re)Constructing Memory: Education, Identity, and Conflict被引频次




书目名称(Re)Constructing Memory: Education, Identity, and Conflict被引频次学科排名




书目名称(Re)Constructing Memory: Education, Identity, and Conflict年度引用




书目名称(Re)Constructing Memory: Education, Identity, and Conflict年度引用学科排名




书目名称(Re)Constructing Memory: Education, Identity, and Conflict读者反馈




书目名称(Re)Constructing Memory: Education, Identity, and Conflict读者反馈学科排名




单选投票, 共有 0 人参与投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 22:59:50 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 02:39:19 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 08:04:39 | 显示全部楼层
SensePublishers-Rotterdam, The Netherlands 2017
发表于 2025-3-22 12:37:42 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 16:04:28 | 显示全部楼层
Front MatterHand; der überraschende Rückgang der Arbeitslosigkeit hatte in den Kreisen der Wirtschaft und in der arbeitenden Bevölkerung nach langen Jahren der Krise die Hoffnung auf eine baldige Überwindung der unerträglichen materiellen Existenzbedrohung erweckt und den Willen zur Zusammenarbeit mit der neuen
发表于 2025-3-22 18:04:45 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 23:53:41 | 显示全部楼层
What Framing Analysis Can Teach Us about History Textbooks, Peace, and Conflictzweige, welche vordem nur Holtzkohle vermendeten, sind an der Hand technischer Jortschritte zur billigeren Steinkohle übergegangen; inmer weitere Kreise haben infolge der Vervollkommnung der Verkehrsmittel die Mineralkohlen sich dienstbar gemacht, und in demselben Maße dieser rapiden Entwickelung si
发表于 2025-3-23 02:57:23 | 显示全部楼层
Ideologies Inside Textbooksund Veredelung. Ohne die Fortschritte, welche die Naturwissenschaften, insbesondere die Physik und Chemie machten, wäre der ungeheure Aufschwung der Industrie nicht möglich gewesen. Durch das zielbewußte Arbeiten der Wissenschaft und das logische Übertragen der gewonnenen Erkenntnisse auf die Praxis
发表于 2025-3-23 08:00:33 | 显示全部楼层
scher und zwar pflanzlicher Natur. In der älteren Literatur spielt dieser Badeschlamm eine große Rolle, und zwar unter verschiedenen Bezeichnungen wie Badevegetation, Badmoos oder Badeschwamm. Schon v. Barisani (2) fand eine gewisse Gattung Moos als merkwürdig, das sich an allen Orten, über welche d
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-4 00:15
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表