找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Verkaufen, Flirten, Führen; Persuasive Kommunika Klaus Schönbach Textbook 2022Latest edition Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, ein Teil v

[复制链接]
楼主: 小费
发表于 2025-3-28 17:23:58 | 显示全部楼层
Persuasionsstrategien,ion des zu Überzeugenden – Angst oder Verwirrung nämlich. Die letzte Strategie schließlich, die zweiseitige Argumentation, will zunächst die Glaubwürdigkeit des Überzeugenden stärken, bevor der eigentliche Persuasionsversuch beginnt.
发表于 2025-3-28 19:09:31 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 02:55:31 | 显示全部楼层
Ulrich Föhl,Christine Friedrichas a moral project that could not simply be reduced to the sum of its institutional effects on the shaping of successive ‘leadership classes’. Later, as Christian faith ebbed before the advancing tides of industrialisation and urbanisation, the University came to represent a new religion of science
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 吾爱论文网 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-8-5 10:09
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表