找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Systems, Software and Services Process Improvement; 24th European Confer Jakub Stolfa,Svatopluk Stolfa,Richard Messnarz Conference proceedi

[复制链接]
楼主: 贬损
发表于 2025-3-28 17:33:24 | 显示全部楼层
Osama Doss,Tim Kelly,Tor Stålhane,Børge Haugset,Mark Dixonpruch der Schule, Marginalisierung zu verhindern und Barrieren abzubauen, zeigt sich in der Unterrichtsorganisation zum Beispiel im weitgehenden Verzicht auf Hausaufgaben, in der Schullaufbahn im selbstverständlichen Verbleib in der Klasse (ohne Sitzenbleiben). Die Einblicke in das Holweider Schulle
发表于 2025-3-28 19:55:32 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 02:16:36 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 06:11:36 | 显示全部楼层
Johannes Iber,Tobias Rauter,Michael Krisper,Christian Kreinerraktischen Problemen ihres Gegenstandsfeldes diktieren“ und die dort „entstandenen Problemdefinitionen aufdrängen“ lassen. Zwar wurden aus der Problemperspektive zahlreiche Formen sozialer Ungleichheit im Alter empirisch erfasst und z.T. auch mit entsprechenden Ansätzen der allgemeinen Soziologie th
发表于 2025-3-29 10:37:39 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 14:30:12 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 16:14:46 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 21:58:09 | 显示全部楼层
Incorporating Innovation Management Practices to ISO/IEC 29110must consider two separate dimensions: (a) the opportunities to innovate that system and software development companies may offer to their customers and prospects, and (b) the application of techniques to innovate in the software development processes, to achieve better performance and leverage proc
发表于 2025-3-30 03:29:11 | 显示全部楼层
Exploring Software Process Variation Arising from Differences in Situational Context software development process. While both companies have enjoyed sustained business growth and while both are agile in mind-set, we find that they are in fact quite distinct in their processes, this distinction being driven by their different situational contexts.
发表于 2025-3-30 06:19:09 | 显示全部楼层
Integration of the 4+1 Software Safety Assurance Principles with Scrumrther set of questions. We conducted semi-structured interviews with participants to explore the general feasibility of the approach, and to provide an assessment as to whether the 4+1 principles can be addressed without compromising agility.
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-20 05:00
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表