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Titlebook: Study on China’s Industrial Competitiveness; Yanyun Zhao Book 2023 Economic Science Press and Springer Nature Singapore Pte Ltd. 2023 Indu

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楼主: 方面
发表于 2025-3-26 22:36:31 | 显示全部楼层
Yanyun Zhaooop). The model focuses on the relationships among the elements constituting the intangible assets to build a network of links between the objects at the system’s base. A similar approach highlights the channels on which the effects of actions are felt, including their speed, intensity, and the prob
发表于 2025-3-27 02:00:41 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 09:04:23 | 显示全部楼层
this paper we aim to explore whether bank customers in Georgia have a preference for CSR and to understand whether CSR activities of banks in the country influence customer behavior and purchasing intentions. For this purpose, we use a quantitative survey questionnaire to capture bank customer purch
发表于 2025-3-27 13:21:52 | 显示全部楼层
Yanyun Zhaooop). The model focuses on the relationships among the elements constituting the intangible assets to build a network of links between the objects at the system’s base. A similar approach highlights the channels on which the effects of actions are felt, including their speed, intensity, and the prob
发表于 2025-3-27 14:57:38 | 显示全部楼层
Yanyun Zhaoaccounting practices (EAP) and competitive financial advantage (CAF) possessed a positive impact on organizational sustainability (OST) with coefficient values at 0.63∗∗ and 0.70∗∗, respectively at the significance level of 0.01..The findings of this research were aimed at increasing an opportunity
发表于 2025-3-27 20:00:17 | 显示全部楼层
Yanyun Zhaoie wiederum dialogisch ausgerichtet und selbstkritisch ist. Damit zieht Responsible Communication den Verantwortungskreis weiter, als er in der bisherigen PR oder CSR-Kommunikation gezogen wurde. Kommunikation – als Verbindungsstelle zwischen Außen- und Innenwelt – wird dadurch verantwortlich für da
发表于 2025-3-28 00:29:59 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 02:09:07 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 10:12:15 | 显示全部楼层
h einer wertebasierten, zukunftsfähigen und diskursorientierten Kommunikation..Dies ist Kern dieses Buches. Es setzt sich mit den Voraussetzungen für glaubwürdige Kommunikation zusammen, untersucht die Praxis der PR und CSR-Kommunikation auf ihre Glaubwürdigkeit hin und entwickelt ein neues Konzept,
发表于 2025-3-28 12:54:22 | 显示全部楼层
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