找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Student Centered Cooperative Learning; Linking Concepts in George M Jacobs,Willy A Renandya Book 2019 The Author(s), under exclusive licen

[复制链接]
楼主: PED
发表于 2025-3-23 11:50:30 | 显示全部楼层
George M Jacobs,Willy A Renandyah im Wesentlichen auf dynamische, aerobe Belastungen; der Fokus dieses Kapitels liegt daher auf den messbaren kardialen Parametern vor, während und nach Belastung. Weiterführende, z. B. (sport-)orthopädische Aspekte, werden in ► Kap. . berücksichtigt. Auch respiratorische und metabolische Größen (z.
发表于 2025-3-23 14:51:04 | 显示全部楼层
Plastizität der Skelettmuskulatur bei. Hyper- und Hypothyreosen gehen mit einer Verschlechterung der maximalen und submaximalen Leistungsfähigkeit einher. Bei ausgeprägten Störungen sollte kein Sport betrieben werden. Ein belastungsinduzierter Anstieg der Kortisol-Blutkonzentration führt zu einer e
发表于 2025-3-23 20:24:48 | 显示全部楼层
2211-1921 th completed their PhDs in the West, they have taught in Asia for the past 25+ years, working with students and teachers from a wide variety of Asian and other countries, and with teachers from a very wide vari978-981-13-7212-4978-981-13-7213-1Series ISSN 2211-1921 Series E-ISSN 2211-193X
发表于 2025-3-23 22:26:12 | 显示全部楼层
Conclusion, careers, if teachers feel positively interdependent with colleagues, students, students’ communities, and others, teachers will be more able and more motivated to help their students also experience the benefits of cooperation.
发表于 2025-3-24 04:38:31 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 07:36:32 | 显示全部楼层
SpringerBriefs in Educationhttp://image.papertrans.cn/t/image/880620.jpg
发表于 2025-3-24 13:18:08 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1007/978-981-13-7213-1Cooperative learning; Collaborative learning; Social cognition; Communities of practice; Student-centere
发表于 2025-3-24 15:28:00 | 显示全部楼层
978-981-13-7212-4The Author(s), under exclusive licence to Springer Nature Singapore Pte Ltd. 2019
发表于 2025-3-24 21:47:15 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 23:58:54 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-7 22:12
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表