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Titlebook: Strategies in Markets for Experience and Credence Goods; Men-Andri Benz Book 2007 Gabler Verlag | Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Wies

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楼主: affront
发表于 2025-3-23 09:53:19 | 显示全部楼层
Mitstudenten waren besonders geschickt darin, den Ball auf einer vorher bezeichneten Erhebung oder in einer Kuhle landen zu lassen, und in jenem Frühjahr machten wir uns bis in den letzten Winkel mit der Topographie des Fußbodens vertraut. Allerdings fiel damals keinem von uns auf, daß der von uns e
发表于 2025-3-23 14:08:03 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 21:21:55 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 00:32:54 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 04:58:38 | 显示全部楼层
978-3-8350-0758-1Gabler Verlag | Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Wiesbaden 2007
发表于 2025-3-24 07:29:12 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 11:34:13 | 显示全部楼层
Summary and Conclusions,credence characteristics. The considered problems discuss the contractual relationship and market interactions between (i) a firm and a worker, (ii) a service supplier and many service consumers and, (iii) few product suppliers and many product consumers
发表于 2025-3-24 18:35:14 | 显示全部楼层
Markt- und Unternehmensentwicklung Markets and Organisationshttp://image.papertrans.cn/s/image/879011.jpg
发表于 2025-3-24 22:46:02 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 00:48:44 | 显示全部楼层
Book 2007ce and credence goods in order to avoid market failure due to asymmetric information. The first essay focuses on the employment relationship between a football club and its player and treats the productivity of the latter as an experience good. The second essay looks at the market for religious serv
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