找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Social Media for Knowledge Sharing in Automotive Repair; Patric Finkbeiner Book 2017 Springer International Publishing AG 2017 Social medi

[复制链接]
查看: 44110|回复: 43
发表于 2025-3-21 18:06:50 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Social Media for Knowledge Sharing in Automotive Repair
编辑Patric Finkbeiner
视频video
概述Provides the predictors influencing social media acceptance in automotive repair.Proposes a comprehensive model for predicting social media acceptance for knowledge sharing in automotive repair.Focuse
图书封面Titlebook: Social Media for Knowledge Sharing in Automotive Repair;  Patric Finkbeiner Book 2017 Springer International Publishing AG 2017 Social medi
描述.This book explores, describes and explains the predictors essential for the acceptance of social media as a digital platform to share professional knowledge in the field of automotive repair in Germany. It reports a rigorous literature review covering key elements of social media, knowledge management and technology acceptance studies. The book assumes a pragmatist approach and applies mixed methods in an exploratory sequential design, combining qualitative and quantitative methods to ensure robust collection and analysis of the collected data. Based on a survey on German automotive repair shops, the author provides a framework, for various stakeholders, to comprehend the motivations for knowledge sharing for automotive repair professionals in Germany. This book not only adds to the existing academic body of knowledge but also provides implications for industry and legislation on a European scale. .
出版日期Book 2017
关键词Social media acceptance; Automotive repair professional; Automotive aftermarket; Virtual knowledge shar
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-319-48544-7
isbn_softcover978-3-319-83967-7
isbn_ebook978-3-319-48544-7
copyrightSpringer International Publishing AG 2017
The information of publication is updating

书目名称Social Media for Knowledge Sharing in Automotive Repair影响因子(影响力)




书目名称Social Media for Knowledge Sharing in Automotive Repair影响因子(影响力)学科排名




书目名称Social Media for Knowledge Sharing in Automotive Repair网络公开度




书目名称Social Media for Knowledge Sharing in Automotive Repair网络公开度学科排名




书目名称Social Media for Knowledge Sharing in Automotive Repair被引频次




书目名称Social Media for Knowledge Sharing in Automotive Repair被引频次学科排名




书目名称Social Media for Knowledge Sharing in Automotive Repair年度引用




书目名称Social Media for Knowledge Sharing in Automotive Repair年度引用学科排名




书目名称Social Media for Knowledge Sharing in Automotive Repair读者反馈




书目名称Social Media for Knowledge Sharing in Automotive Repair读者反馈学科排名




单选投票, 共有 1 人参与投票
 

0票 0.00%

Perfect with Aesthetics

 

1票 100.00%

Better Implies Difficulty

 

0票 0.00%

Good and Satisfactory

 

0票 0.00%

Adverse Performance

 

0票 0.00%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 22:29:35 | 显示全部楼层
Social Media for Knowledge Sharing in Automotive Repair
发表于 2025-3-22 03:46:53 | 显示全部楼层
Social Media for Knowledge Sharing in Automotive Repair978-3-319-48544-7
发表于 2025-3-22 05:49:17 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 10:04:26 | 显示全部楼层
Patric Finkbeinerue Wissen schnell veralten lassen. Der Wert von Forschung auf derartigen Gebieten muß sich also hier und jetzt unter Beweis stellen. Dies ist Hansjörg Künzel in der vorliegenden Arbeit in exemplarischer Weise gelungen.978-3-8244-6897-3978-3-322-99921-4
发表于 2025-3-22 15:58:53 | 显示全部楼层
Patric Finkbeinersatz, der (Unternehmungs-) Netzwerke neben Markt und Hierarchie verortet und als Steigerungsform letztgenannter institutioneller Arrangements begreift. Den Abschluß bilden Überlegungen hinsichtlich zentraler Anforderungen an eine Theorie der Unternehmungsnetzwerke.
发表于 2025-3-22 21:02:33 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 23:00:20 | 显示全部楼层
Patric Finkbeinerzelnen stärker in den Mittelpunkt. Auch das Management- und Führungsverhalten bleibt davon nicht ver­ schont. Die steigende Komplexität der Aufgaben und Problemstellungen gepaart mit der heute oft anzutreffenden Undurchsichtigkeit von Entscheidungen, Kompetenzen und Strukturen führt zwangsläu­ fig z
发表于 2025-3-23 03:13:59 | 显示全部楼层
Patric Finkbeinerzelnen stärker in den Mittelpunkt. Auch das Management- und Führungsverhalten bleibt davon nicht ver­ schont. Die steigende Komplexität der Aufgaben und Problemstellungen gepaart mit der heute oft anzutreffenden Undurchsichtigkeit von Entscheidungen, Kompetenzen und Strukturen führt zwangsläu­ fig z
发表于 2025-3-23 06:14:15 | 显示全部楼层
Patric Finkbeiner00 Unternehmensgründungen auf Akademiker entfielen (.). Hierbei überwog jedoch die Anzahl der akademischen Startups die der universitären Spin-offs. Im Vergleich dazu weisen die USA zwischen 600.000 und 800.000 Unternehmensgründungen pro Jahr auf (vgl. .). Laut GEM-Länderbericht lag der Anteil der N
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-15 06:09
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表