找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Service Quality for Facilities Management in Hospitals; Low Sui Pheng,Zhu Rui Book 2016 Springer Science+Business Media Singapore 2016 SER

[复制链接]
查看: 51035|回复: 43
发表于 2025-3-21 17:50:46 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Service Quality for Facilities Management in Hospitals
编辑Low Sui Pheng,Zhu Rui
视频video
概述Offers readers fundamental insights into service quality standards in the context of facility management in sophisticated facilities with complex installations.Introduces readers to three different ev
图书封面Titlebook: Service Quality for Facilities Management in Hospitals;  Low Sui Pheng,Zhu Rui Book 2016 Springer Science+Business Media Singapore 2016 SER
描述.This book examines the Facilities Management (FM) of hospitals and healthcare facilities, which are among the most complex, costly and challenging kind of buildings to manage. It presents and evaluates the FM service quality standards in Singapore’s hospitals from the patient’s perspective, and provides recommendations on how to successfully improve FM service quality and achieve higher patient satisfaction. The book also features valuable supplementary materials, including a checklist of 32 key factors for successful facilities management and another checklist of 24 service attributes for hospitals to achieve desirable service quality in connection with facilities management..The book adopts a unique approach of combining service quality and quality theory to provide a more holistic view of how FM service quality can be achieved in hospitals. It also integrates three instruments, namely the SERVQUAL model, the Kano model and the QFD model to yield empirical results from surveys for implementation in hospitals..Although the book was written from the perspective of FM service quality for hospitals, the findings and recommendations are also relevant for other non-healthcare sectors
出版日期Book 2016
关键词SERVQUAL Model; Kano Model; Quality Function Deployment (QFD); Singapore Hospitals; Healthcare Systems; H
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-981-10-0956-3
isbn_softcover978-981-10-9293-0
isbn_ebook978-981-10-0956-3
copyrightSpringer Science+Business Media Singapore 2016
The information of publication is updating

书目名称Service Quality for Facilities Management in Hospitals影响因子(影响力)




书目名称Service Quality for Facilities Management in Hospitals影响因子(影响力)学科排名




书目名称Service Quality for Facilities Management in Hospitals网络公开度




书目名称Service Quality for Facilities Management in Hospitals网络公开度学科排名




书目名称Service Quality for Facilities Management in Hospitals被引频次




书目名称Service Quality for Facilities Management in Hospitals被引频次学科排名




书目名称Service Quality for Facilities Management in Hospitals年度引用




书目名称Service Quality for Facilities Management in Hospitals年度引用学科排名




书目名称Service Quality for Facilities Management in Hospitals读者反馈




书目名称Service Quality for Facilities Management in Hospitals读者反馈学科排名




单选投票, 共有 0 人参与投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 20:27:13 | 显示全部楼层
Low Sui Pheng,Zhu Ruihöher ist das Textverständnis. In diesem Punkt zeigt die Neurowissenschaft anhand klarer Zahlen, dass der Durchschnittsleser weit hinter seinem Potential zurücksteht. Die meisten Menschen lesen in etwa genauso schnell wie sie sprechen, was rund 200 Worten pro Minute entspricht. Die durchschnittliche
发表于 2025-3-22 04:12:39 | 显示全部楼层
Low Sui Pheng,Zhu Ruihöher ist das Textverständnis. In diesem Punkt zeigt die Neurowissenschaft anhand klarer Zahlen, dass der Durchschnittsleser weit hinter seinem Potential zurücksteht. Die meisten Menschen lesen in etwa genauso schnell wie sie sprechen, was rund 200 Worten pro Minute entspricht. Die durchschnittliche
发表于 2025-3-22 06:15:18 | 显示全部楼层
Low Sui Pheng,Zhu Ruihöher ist das Textverständnis. In diesem Punkt zeigt die Neurowissenschaft anhand klarer Zahlen, dass der Durchschnittsleser weit hinter seinem Potential zurücksteht. Die meisten Menschen lesen in etwa genauso schnell wie sie sprechen, was rund 200 Worten pro Minute entspricht. Die durchschnittliche
发表于 2025-3-22 09:56:06 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 16:19:55 | 显示全部楼层
Low Sui Pheng,Zhu Ruihöher ist das Textverständnis. In diesem Punkt zeigt die Neurowissenschaft anhand klarer Zahlen, dass der Durchschnittsleser weit hinter seinem Potential zurücksteht. Die meisten Menschen lesen in etwa genauso schnell wie sie sprechen, was rund 200 Worten pro Minute entspricht. Die durchschnittliche
发表于 2025-3-22 19:12:43 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 22:35:14 | 显示全部楼层
Low Sui Pheng,Zhu Ruihöher ist das Textverständnis. In diesem Punkt zeigt die Neurowissenschaft anhand klarer Zahlen, dass der Durchschnittsleser weit hinter seinem Potential zurücksteht. Die meisten Menschen lesen in etwa genauso schnell wie sie sprechen, was rund 200 Worten pro Minute entspricht. Die durchschnittliche
发表于 2025-3-23 05:02:31 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 08:21:15 | 显示全部楼层
eßen möchte, liegt ein inverses Problem vor. So wird in der Computer-Tomographie die Abminderung von Röntgenstrahlen gemessen beim Durchgang durch ein Objekt (z.B. menschlicher Körper). Die Ursache der Abminderung ist die Dichte des Objekts. Ein anderes Beispiel stellt die Ultraschall-Tomographie da
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-9 00:54
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表