用户名  找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Service Productivity Management; Improving Service Pe H. David Sherman,Joe Zhu Book 2006 Springer-Verlag US 2006 DEA.Data Envelopment Analy

[复制链接]
查看: 38832|回复: 35
发表于 2025-3-21 16:18:53 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Service Productivity Management
副标题Improving Service Pe
编辑H. David Sherman,Joe Zhu
视频video
概述The book provides the roadmap for managers to understanding DEA. It demonstrates how these methods can be used to improve productivity and how to evaluate its value to an organization. Finally, the bo
图书封面Titlebook: Service Productivity Management; Improving Service Pe H. David Sherman,Joe Zhu Book 2006 Springer-Verlag US 2006 DEA.Data Envelopment Analy
描述.Service Productivity Management is an in-depth guide to using the most powerful available benchmarking technique to improve service organization performance - Data Envelopment Analysis (DEA). (1) It outlines the use of DEA as a benchmarking technique. (2) It identifies high costs service units. (3) It isolates specific changes to each service unit to elevate their performance to the best practice services level providing high quality service at low cost. (4) And most important, it guides the improvement process. The discussion and methods are all supported by case-study applications to organizations that have sought and have successfully improved its performance. The techniques discussed in the book are accessible to any and all managers with access to Microsoft® Excel spreadsheet software (Excel)..
出版日期Book 2006
关键词DEA; Data Envelopment Analysis; Data-Envelopment-Analysis; Sherman; Zhu; benchmarking; best practice; data
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/0-387-33231-6
isbn_softcover978-1-4614-9805-6
isbn_ebook978-0-387-33231-4
copyrightSpringer-Verlag US 2006
The information of publication is updating

书目名称Service Productivity Management影响因子(影响力)




书目名称Service Productivity Management影响因子(影响力)学科排名




书目名称Service Productivity Management网络公开度




书目名称Service Productivity Management网络公开度学科排名




书目名称Service Productivity Management被引频次




书目名称Service Productivity Management被引频次学科排名




书目名称Service Productivity Management年度引用




书目名称Service Productivity Management年度引用学科排名




书目名称Service Productivity Management读者反馈




书目名称Service Productivity Management读者反馈学科排名




单选投票, 共有 0 人参与投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 21:57:23 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 01:57:06 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 07:09:26 | 显示全部楼层
r!.Ein Statistik Buch ausdrücklich für Nichtmathematiker und in unkonventioneller Darstellungsweise. Statistik kann auch witzig sein - gewürzt mit Humor und Cartoons!.Die Statistik ist als Teilgebiet der berüchtigten Mathematik in sehr vielen Studiengängen gefürchtet. Gerade in nichttechnischen Fäch
发表于 2025-3-22 09:50:59 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 16:40:57 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 19:43:51 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 23:59:25 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 02:48:29 | 显示全部楼层
ichkeitsrechnung und der damit verbundenen Mathematik. Aber bevor wir Euch mit ersten Zahlen, Formeln und weiteren Fakten vertraut machen, muss erstmal Folgendes klargestellt werden: Obwohl man, wie Ihr später sehen werdet, mit der Wahrscheinlichkeitsrechnung fast gar nichts genau bestimmen kann, gi
发表于 2025-3-23 08:07:02 | 显示全部楼层
hr vielen Studiengängen gefürchtet. Gerade in nichttechnischen Fächern, wie Sozialwissenschaften, Politologie oder Psychologie stellt die Statistik als wichtiges Werkzeug eine unangenehme Hürde für anderweitig interessierte Studierende dar. Aber auch in vielen technischen und naturwissenschaftlichen
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-15 07:52
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表