找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Sensualities/Textualities and Technologies; Writings of the Body Susan Broadhurst (Professor of Performance and Tec Book 2009 Palgrave Macm

[复制链接]
楼主: Cession
发表于 2025-3-23 11:03:25 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 13:51:21 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 20:14:54 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 01:26:18 | 显示全部楼层
Susan Broadhurst,Josephine Machon Thompson 2018), kommt es dabei darauf an, den performativen Vollzug von Unterricht insbesondere auch als Prozess von Subjektpositionierungen bzw. Subjektwerdungen und als Prozess der Bildung relationaler Beziehungsmuster in den Blick zu nehmen, wodurch bspw. Adressierungsfragen, Fragen von Machtver
发表于 2025-3-24 03:40:10 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 09:59:18 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 12:52:04 | 显示全部楼层
Tracey Warr But along with teachers modeling, the process of learning to think critically seems well suited to dialogic pedagogy in which teachers use open-ended discussions to help students explore multiple frameworks and viewpoints and examine the assumptions they hold.
发表于 2025-3-24 18:46:52 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 19:56:54 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 01:47:34 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-16 23:28
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表