找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Seasonal Landscapes; Hannes Palang,Helen Sooväli,Anu Printsmann Book 2007 Springer Science+Business Media B.V. 2007 Palang.agriculture.beh

[复制链接]
查看: 10190|回复: 42
发表于 2025-3-21 19:35:34 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Seasonal Landscapes
编辑Hannes Palang,Helen Sooväli,Anu Printsmann
视频videohttp://file.papertrans.cn/864/863090/863090.mp4
概述Issues of seasonality have received little attention in academic writing.Opens up new perspectives on how seasons in different parts of the world are perceived by people and societies.Gives an interdi
丛书名称Landscape Series
图书封面Titlebook: Seasonal Landscapes;  Hannes Palang,Helen Sooväli,Anu Printsmann Book 2007 Springer Science+Business Media B.V. 2007 Palang.agriculture.beh
描述.Seasonality is so obvious that we very often forget about it when doing landscape research. Seasonality is the interface where humans and nature really interact. Seasonality is expressed both in the natural rhythms of the landscape as well as in human lifestyles. Seasonality creates varying patterns of use and appears in spatial practices, paintings, human behaviour. Also, seasonality itself changes together with societal changes – in agricultural societies, summer used to be the working season and winter the resting one; now we are more and more used to summer holidays…..Landscapes are seasonal both in terms of time and space, the boundaries between seasons are celebrated – do different seasonalities influence also our mindsets? In most cases we talk about (and paint and study) summer landscapes, but there are more than that. There are times with less light, less leaves on the trees to influence visibility, times when moist or snow make places inaccessible. Should seasonality be taken into account in planning, and if yes, then how?..This book studies seasonal landscape in Scandinavia and Brazil, on the Aegean islands and in European mountains, in agriculture tourism, in cities an
出版日期Book 2007
关键词Palang; agriculture; behavior; ecology; influence; tourism; landscape/regional and urban planning
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/1-4020-4990-0
isbn_softcover978-90-481-7243-6
isbn_ebook978-1-4020-4990-3Series ISSN 1572-7742 Series E-ISSN 1875-1210
issn_series 1572-7742
copyrightSpringer Science+Business Media B.V. 2007
The information of publication is updating

书目名称Seasonal Landscapes影响因子(影响力)




书目名称Seasonal Landscapes影响因子(影响力)学科排名




书目名称Seasonal Landscapes网络公开度




书目名称Seasonal Landscapes网络公开度学科排名




书目名称Seasonal Landscapes被引频次




书目名称Seasonal Landscapes被引频次学科排名




书目名称Seasonal Landscapes年度引用




书目名称Seasonal Landscapes年度引用学科排名




书目名称Seasonal Landscapes读者反馈




书目名称Seasonal Landscapes读者反馈学科排名




单选投票, 共有 0 人参与投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 20:45:22 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 00:43:52 | 显示全部楼层
Robert A. Dodgshon,E. Gunilla A. Olssonehmendem Maße die . in den Mittelpunkt praktischer und wissenschaftlicher Diskussionen.. Dabei ist der Vertrieb seit geraumer Zeit einem . unterworfen, der sich insbesondere in Diskussionen um eine fortschreitende Händlerkonzentration und dem damit verbundenen Verlust an Autonomie der Hersteller wid
发表于 2025-3-22 04:56:29 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 11:14:07 | 显示全部楼层
Thanasis Kizosrdende Bedeutung für Unternehmen in einem sich ständig verstärkenden Wettbewerb. Dieses Buch beinhaltet neben einer Darstellung dieser beiden zentralen Aspekte vor allem Anregungen für eine strategische Planung und effiziente operative Umsetzung. Es zeigt anhand von Beispielen aus der Praxis, wie Un
发表于 2025-3-22 16:02:21 | 显示全部楼层
Gunther Tresstpsychologie erklärt also gleichwohl die Verhaltensweisen von Anbietern und Nachfragern. Marktpsychologie betrifft also Tauschvorgänge auf Märkten aller Art. Demgegenüber ist das . in seinen Aussagen auf Verhaltensweisen der nachfragenden Seite reduziert. Angesichts zunehmender Bedeutung von Social-
发表于 2025-3-22 20:09:00 | 显示全部楼层
Oliver Bender,Kim Philip Schumacher,David Steinen Bedürfhissen oder Wünschen der Abnehmer bedeutet, sondern auch deren aktive Formung, Beeinflussung und Veränderung beinhaltet. Einerseits ist die Marktkommunikation ein unabdingbarer Bestandteil einer funktionsfähigen Marktwirtschaft, indem sie die Aufgabe der Information des Marktes aus der Sich
发表于 2025-3-22 21:19:33 | 显示全部楼层
Kati Lindströmtpsychologie erklärt also gleichwohl die Verhaltensweisen von Anbietern und Nachfragern. Marktpsychologie betrifft also Tauschvorgänge auf Märkten aller Art. Demgegenüber ist das . in sei-nen Aussagen auf Verhaltensweisen der nachfragenden Seite reduziert. Angesichts zuneh-mender Bedeutung von Socia
发表于 2025-3-23 05:13:58 | 显示全部楼层
Jussi S. Jauhiainentpsychologie erklärt also gleichwohl die Verhaltensweisen von Anbietern und Nachfragern. Marktpsychologie betrifft also Tauschvorgänge auf Märkten aller Art. Demgegenüber ist das . in sei-nen Aussagen auf Verhaltensweisen der nachfragenden Seite reduziert. Angesichts zuneh-mender Bedeutung von Socia
发表于 2025-3-23 06:07:19 | 显示全部楼层
Landscape Serieshttp://image.papertrans.cn/s/image/863090.jpg
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 吾爱论文网 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-8-4 00:57
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表