找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Schülerlösungen in Lehrerfortbildungen; Eine empirische Stud Thomas Hahn Book 2019 Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, ein Teil von Springe

[复制链接]
查看: 22219|回复: 53
发表于 2025-3-21 19:15:21 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Schülerlösungen in Lehrerfortbildungen
副标题Eine empirische Stud
编辑Thomas Hahn
视频video
概述Eine mathematikdidaktische Studie
丛书名称Mathematikdidaktik im Fokus
图书封面Titlebook: Schülerlösungen in Lehrerfortbildungen; Eine empirische Stud Thomas Hahn Book 2019 Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, ein Teil von Springe
描述Thomas Hahn beschäftigt sich mit der Ausprägung und der Entwicklung professioneller Kompetenz von Mathematiklehrkräften durch Lehrerfortbildungen. Dazu entwickelt und untersucht er die Konstrukte fachdidaktisches Wissen, Beliefs zum Lehren und Lernen der Mathematik sowie fachdidaktische Motivation. Seine Ergebnisse weisen eine sehr heterogene Ausprägung des fachdidaktischen Wissens der Lehrkräfte auf. Tendenziell haben Lehrkräfte konstruktivistische Beliefs zum Unterrichten und sind motiviert, fachdidaktische Handlungen auszuführen. Die Entwicklungen der professionellen Kompetenz gestalten sich bei den befragten Lehrkräften unterschiedlich und sind teilweise auf die Analyse von Schülerarbeiten in Lehrfortbildungen zurückzuführen..
出版日期Book 2019
关键词Schülerarbeiten; Schülerarbeiten in Lehrerfortbildungen; Analyse von Schülerdokumenten; Schülervorstell
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-658-24451-4
isbn_softcover978-3-658-24450-7
isbn_ebook978-3-658-24451-4Series ISSN 2946-0174 Series E-ISSN 2946-0182
issn_series 2946-0174
copyrightSpringer Fachmedien Wiesbaden GmbH, ein Teil von Springer Nature 2019
The information of publication is updating

书目名称Schülerlösungen in Lehrerfortbildungen影响因子(影响力)




书目名称Schülerlösungen in Lehrerfortbildungen影响因子(影响力)学科排名




书目名称Schülerlösungen in Lehrerfortbildungen网络公开度




书目名称Schülerlösungen in Lehrerfortbildungen网络公开度学科排名




书目名称Schülerlösungen in Lehrerfortbildungen被引频次




书目名称Schülerlösungen in Lehrerfortbildungen被引频次学科排名




书目名称Schülerlösungen in Lehrerfortbildungen年度引用




书目名称Schülerlösungen in Lehrerfortbildungen年度引用学科排名




书目名称Schülerlösungen in Lehrerfortbildungen读者反馈




书目名称Schülerlösungen in Lehrerfortbildungen读者反馈学科排名




单选投票, 共有 0 人参与投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-22 00:12:18 | 显示全部楼层
Thomas Hahnswitching method. We have also implemented a multi-point TDMA-based communication system, which enables any node to send out multiple video flows to different neighbors with pipelined and scheduled data transmissions. We also proposed a special rateless codes called prioritized Raptor codes for more
发表于 2025-3-22 00:31:30 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 08:06:37 | 显示全部楼层
Thomas Hahnnstructing MUFs. The fuzzy MUF (FMUF) is assessed for each service of the telecommunications systems. Second, the characteristic function of an n-person cooperative game is assessed in terms of an incremental value of FMUF. The payoff value based on the incremental value of FMUF is calculated for ea
发表于 2025-3-22 09:23:32 | 显示全部楼层
Thomas Hahnnstructing MUFs. The fuzzy MUF (FMUF) is assessed for each service of the telecommunications systems. Second, the characteristic function of an n-person cooperative game is assessed in terms of an incremental value of FMUF. The payoff value based on the incremental value of FMUF is calculated for ea
发表于 2025-3-22 14:31:12 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 17:35:55 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 00:48:29 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 03:21:19 | 显示全部楼层
Thomas Hahndefinition of the computational entropy, which we call the ., and use it as a technical tool that allows us to prove a desired chain rule that depends only on the actual leakage and not on its history. Moreover, we show that the modulus computational entropy unifies other, sometimes seemingly unrela
发表于 2025-3-23 08:16:32 | 显示全部楼层
Thomas Hahn We achieve these results via employing the discrete form of the H.lder inequality. We also use some techniques to guarantee that the expanded computational entropy is useful in the security model. Thus our results are more general, and we also obtain some results from a computational perspective. T
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-19 01:57
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表