找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Schüler*innen mit sonderpädagogischem Förderbedarf in Schulleistungserhebungen; Einblicke und Entwic Cornelia Gresch,Poldi Kuhl,Petra Stana

[复制链接]
楼主: FAD
发表于 2025-3-25 06:27:50 | 显示全部楼层
Nicole Mahler,Jenny Kölm,Birgit Wernerernational realm. This problem is amplified by the fact that traditional means of arms control have fallen behind, when it comes to controlling IT. The text concludes that new methods and techniques of arms control have to be developed to hedge against destabilising effects of certain military IT.
发表于 2025-3-25 07:46:07 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 12:10:20 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 17:53:14 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 21:21:28 | 显示全部楼层
Aleksander Kocaj,Malte Jansen,Poldi Kuhl,Petra Stanatng issues related to security and privacy protection in the “anytime/anywhere” environment. Hence, the chapter concludes with a discussion of privacy principles that all professionals, and particularly the nomadic SME professionals, need to take into account when utilizing mobile apps.
发表于 2025-3-26 02:40:38 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 04:29:37 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 11:18:39 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 12:59:56 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 17:08:45 | 显示全部楼层
Ausgewählte schulische Ausgangslagen und organisatorische Gestaltungsformen von Inklusion an Grundscrden jeweils für Schulen mit geringen, mittleren und hohen Anteilen an Schüler*innen mit SPF dargestellt. Die Ergebnisse vermitteln einen ersten deskriptiven Eindruck von den vielfältigen Ausgangslagen und Herangehensweisen inklusiver Schulen und den Potenzialen für weiterführende Forschung.
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-5 20:26
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表