找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: School-University Partnerships—Innovation in Initial Teacher Education; Ondine Jayne Bradbury,Daniela Acquaro Book 2022 The Editor(s) (if

[复制链接]
查看: 18387|回复: 45
发表于 2025-3-21 18:06:01 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称School-University Partnerships—Innovation in Initial Teacher Education
编辑Ondine Jayne Bradbury,Daniela Acquaro
视频video
概述Showcases various models of Australian school–university partnerships that are policy informed.Highlights varied approaches in the application of government funding and partnership agreement models.Ex
图书封面Titlebook: School-University Partnerships—Innovation in Initial Teacher Education;  Ondine Jayne Bradbury,Daniela Acquaro Book 2022 The Editor(s) (if
描述.This book showcases models of Australian school–university partnerships which, in their development, respond to, and aim to move beyond the principles and practices of current partnership mandates in initial teacher education. Supported by government policy, these partnerships reveal innovative ways of working across multiple stakeholder groups within a range of unique school-university partnership contexts. Each of the examples of school-university partnerships within this edited collection provide insights into the power and potential of cross-sectoral vision, collaboration and growth, drawing upon research evidence and impact data that points to the mutual benefits experienced by all stakeholders. Across its ten chapters, this book explores various examples of partnerships, and forms an important reference for all initial teacher education providers, schools, and educational stakeholders; as school–university partnerships necessitate the way these sectors connect, learn from oneanother, and inform future practice..
出版日期Book 2022
关键词School-university partnerships; Australian school university partnerships; Partnerships; School partner
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-981-19-5057-5
isbn_softcover978-981-19-5059-9
isbn_ebook978-981-19-5057-5
copyrightThe Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclusive license to Springer Nature Singapor
The information of publication is updating

书目名称School-University Partnerships—Innovation in Initial Teacher Education影响因子(影响力)




书目名称School-University Partnerships—Innovation in Initial Teacher Education影响因子(影响力)学科排名




书目名称School-University Partnerships—Innovation in Initial Teacher Education网络公开度




书目名称School-University Partnerships—Innovation in Initial Teacher Education网络公开度学科排名




书目名称School-University Partnerships—Innovation in Initial Teacher Education被引频次




书目名称School-University Partnerships—Innovation in Initial Teacher Education被引频次学科排名




书目名称School-University Partnerships—Innovation in Initial Teacher Education年度引用




书目名称School-University Partnerships—Innovation in Initial Teacher Education年度引用学科排名




书目名称School-University Partnerships—Innovation in Initial Teacher Education读者反馈




书目名称School-University Partnerships—Innovation in Initial Teacher Education读者反馈学科排名




单选投票, 共有 1 人参与投票
 

0票 0.00%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0.00%

Better Implies Difficulty

 

1票 100.00%

Good and Satisfactory

 

0票 0.00%

Adverse Performance

 

0票 0.00%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 23:18:57 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 03:06:11 | 显示全部楼层
Matthew D. Zbaracki,Kathy Greennd Handlungsorientierungen zu erarbeiten. Kontrollmeinungen stellen die motivationale Grundlage zielgerichteten Handelns dar. Copingstrategien sind schließlich Handlungsalternativen in Problemsituationen. Zu den Entwicklungsaufgaben des Jugendalters gehören die Entwicklung von Werthaltungen, von Zuk
发表于 2025-3-22 04:57:27 | 显示全部楼层
Debra Edwards,Phillip Britton,Meredith Fettlingeichen Ländern ist dafür ein Beispiel. Die soziale Indikatorenforschung hat daher seit einiger Zeit Kindheitsindikatoren für die Qualität gesellschaftlicher Entwicklungen mit in Betracht gezogen, wobei vor allem objektivierbare Indikatoren (wie Ausstattung mit Kinderbetreuungsplätzen etc.) verwendet
发表于 2025-3-22 08:53:28 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 16:05:21 | 显示全部楼层
Anitra Goriss-Hunter,Jenene Burke,Peter Sellingsnigung angewandt wurden. Vielmehr hat sich die Forschung auf Beschreibungen der Veränderungen, wie sie vor allem durch Umfragedaten festgestellt werden können, konzentriert. Die wichtigsten Konzepte, die aus solchen Umfragen erschließbar sind und sich zugleich auf psychologische individuelle Variabl
发表于 2025-3-22 21:08:00 | 显示全部楼层
Josephine Lang,Daniela Acquaro,Melody Anderson,Luke Mandouit,Eve Wilson,Erin Favero,Emily Marlowndividuellen Erwerbschancen weniger durch den wirtschaftlichen Leistungs- als den Systemunterschied geprägt worden sind. Die diesen spezifischen Bedingungen nicht angepaßten arbeitsmarktpolitischen Maßnahmen haben die Chancenungleichheit eher verstärkt denn verringert.
发表于 2025-3-22 23:22:13 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 02:52:29 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 06:45:33 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-23 01:31
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表