找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Regimes of Belonging – Schools – Migrations; Teaching in (Trans)N Lydia Heidrich,Yasemin Karakaşoğlu,Saphira Shure Book 2021 Springer Fachm

[复制链接]
楼主: 精明
发表于 2025-3-28 17:17:24 | 显示全部楼层
The Discussion About Racism and Anti-Racism in Schools and Teacher Education in Germany: Some Short y the scope and intensity of discussion about racism in education, school and teacher training are different. In Germany anti-racist theories and concepts are discussed and spread by a small group of experts, but their efforts have not yet reached the mainstream. This is slowly changing.
发表于 2025-3-28 21:38:35 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 02:42:31 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 05:41:22 | 显示全部楼层
The Ambiguity of ‘Us’ Between Reality and Educational Policy in Japanhis, interest in intercultural education is increasing in Japan and many studies into children with foreign roots and education in Japan have been conducted. As one of the outcomes, the existing dichotomy of ‘majority Japanese’ and ‘ethnic minority groups’ was found to be inadequate for understandin
发表于 2025-3-29 09:39:13 | 显示全部楼层
Deconstructing the Dropout Factory: Redesigning Secondary Schools to Better Serve Immigrant Youth – ultilingual and mixed-status families has not prompted shifts in secondary-teacher training, pedagogy or school design. As a result, the traditional factory model of US secondary schools has become a site of the reproduction of exclusion and of educational failure, a true “dropout factory” for immig
发表于 2025-3-29 15:15:33 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 18:15:10 | 显示全部楼层
Gregor Lang-Wojtasiknd als MAPLE Text - speichert, die der Anwender für seine Belange mit entsprechenden Änderungen und speziellen Daten einsetzen kann. Programme, die nicht eindeutig über eine Übungsnummer zu identifizieren sind, wurden mit einem Hinweis auf den Dateinamen, z.B. 7.5-3.mws v- sehen. Die neueste MAPLE-V
发表于 2025-3-29 19:45:43 | 显示全部楼层
Arnd-Michael Nohlnd als MAPLE Text - speichert, die der Anwender für seine Belange mit entsprechenden Änderungen und speziellen Daten einsetzen kann. Programme, die nicht eindeutig über eine Übungsnummer zu identifizieren sind, wurden mit einem Hinweis auf den Dateinamen, z.B. 7.5-3.mws v- sehen. Die neueste MAPLE-V
发表于 2025-3-30 02:10:10 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-30 04:30:00 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-21 10:57
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表