找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Parenting and Inclusive Education; Discovering Differen Chrissie Rogers Book 2007 Palgrave Macmillan, a division of Macmillan Publishers Li

[复制链接]
查看: 31257|回复: 35
发表于 2025-3-21 19:58:11 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Parenting and Inclusive Education
副标题Discovering Differen
编辑Chrissie Rogers
视频video
图书封面Titlebook: Parenting and Inclusive Education; Discovering Differen Chrissie Rogers Book 2007 Palgrave Macmillan, a division of Macmillan Publishers Li
描述This tells of twenty-four couples negotiating the emotional and practical journey of parenting their learning ‘disabled‘ child. The author, a researcher, sociologist and mother of a learning disabled daughter, questions the weak inclusive education discourse and unpacks parents‘ narratives in relation to denial, disappointment and social exclusion.
出版日期Book 2007
关键词education; emotion; Othering; sociology; learning and instruction
版次1
doihttps://doi.org/10.1057/9780230592124
isbn_softcover978-1-349-28504-4
isbn_ebook978-0-230-59212-4
copyrightPalgrave Macmillan, a division of Macmillan Publishers Limited 2007
The information of publication is updating

书目名称Parenting and Inclusive Education影响因子(影响力)




书目名称Parenting and Inclusive Education影响因子(影响力)学科排名




书目名称Parenting and Inclusive Education网络公开度




书目名称Parenting and Inclusive Education网络公开度学科排名




书目名称Parenting and Inclusive Education被引频次




书目名称Parenting and Inclusive Education被引频次学科排名




书目名称Parenting and Inclusive Education年度引用




书目名称Parenting and Inclusive Education年度引用学科排名




书目名称Parenting and Inclusive Education读者反馈




书目名称Parenting and Inclusive Education读者反馈学科排名




单选投票, 共有 0 人参与投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 20:51:05 | 显示全部楼层
Chrissie Rogers Gesichtspunkten festgelegt und in möglichst folgerichtiger Reihenfolge aufgestellt wurden. Einen Überblick über die Leitworte und damit die Gliederung der Sammlung bietet das am Schluß des Werkes befindliche Inhaltsverzeichnis.
发表于 2025-3-22 00:43:03 | 显示全部楼层
Chrissie Rogers Gesichtspunkten festgelegt und in möglichst folgerichtiger Reihenfolge aufgestellt wurden. Einen Überblick über die Leitworte und damit die Gliederung der Sammlung bietet das am Schluß des Werkes befindliche Inhaltsverzeichnis.
发表于 2025-3-22 06:43:42 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 08:48:54 | 显示全部楼层
Chrissie Rogers sind. Der Verlag stellt mit diesem Archiv Quellen für die historische wie auch die disziplingeschichtliche Forschung zur Verfügung, die jeweils im historischen Kontext betrachtet werden müssen. Dieser Titel erschien in der Zeit vor 1945 und wird daher in seiner zeittypischen politisch-ideologischen
发表于 2025-3-22 16:48:22 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 17:32:46 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 21:18:20 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 02:10:03 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 07:07:39 | 显示全部楼层
Mothering: Identification and Diagnosis of Impairment, that their child is different from her or his peers. This chapter is about what becoming a mother, or in some cases a father, of an impaired child means for the parents in this research, and what pressures are placed upon them that contribute to feelings of anxiety when faced with emotional and pra
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-24 10:50
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表