找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Museumsmarketing in den USA; Neue Tendenzen und E Petra Schuck-Wersig,Gernot Wersig Book 1999 Leske + Budrich, Opladen 1999 Dienstleistung.

[复制链接]
查看: 42644|回复: 35
发表于 2025-3-21 19:17:19 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Museumsmarketing in den USA
副标题Neue Tendenzen und E
编辑Petra Schuck-Wersig,Gernot Wersig
视频video
丛书名称Berliner Schriften zur Museumskunde
图书封面Titlebook: Museumsmarketing in den USA; Neue Tendenzen und E Petra Schuck-Wersig,Gernot Wersig Book 1999 Leske + Budrich, Opladen 1999 Dienstleistung.
描述Der Band gibt die Ergebnisse einer Untersuchung von Museen in Großstädten der USA wieder. .Die Autoren untersuchen Komplexe, die sich mit Ressourcenmarketing, Marktsegmentierung bzw. Einnahmestrukturen beschäftigen. Daneben stehen für Museen spezifische Themen wie Marketingphilospohie und Besuchermarketing.
出版日期Book 1999
关键词Dienstleistung; Kultur; Marketing; Marketing-Konzept; Methoden; Museum; Struktur; Umfrage
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-322-95064-2
isbn_softcover978-3-8100-2078-9
isbn_ebook978-3-322-95064-2
copyrightLeske + Budrich, Opladen 1999
The information of publication is updating

书目名称Museumsmarketing in den USA影响因子(影响力)




书目名称Museumsmarketing in den USA影响因子(影响力)学科排名




书目名称Museumsmarketing in den USA网络公开度




书目名称Museumsmarketing in den USA网络公开度学科排名




书目名称Museumsmarketing in den USA被引频次




书目名称Museumsmarketing in den USA被引频次学科排名




书目名称Museumsmarketing in den USA年度引用




书目名称Museumsmarketing in den USA年度引用学科排名




书目名称Museumsmarketing in den USA读者反馈




书目名称Museumsmarketing in den USA读者反馈学科排名




单选投票, 共有 0 人参与投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-22 00:07:32 | 显示全部楼层
978-3-8100-2078-9Leske + Budrich, Opladen 1999
发表于 2025-3-22 04:12:00 | 显示全部楼层
Berliner Schriften zur Museumskundehttp://image.papertrans.cn/n/image/641468.jpg
发表于 2025-3-22 08:15:04 | 显示全部楼层
Book 1999Der Band gibt die Ergebnisse einer Untersuchung von Museen in Großstädten der USA wieder. .Die Autoren untersuchen Komplexe, die sich mit Ressourcenmarketing, Marktsegmentierung bzw. Einnahmestrukturen beschäftigen. Daneben stehen für Museen spezifische Themen wie Marketingphilospohie und Besuchermarketing.
发表于 2025-3-22 09:53:26 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1007/978-3-322-95064-2Dienstleistung; Kultur; Marketing; Marketing-Konzept; Methoden; Museum; Struktur; Umfrage
发表于 2025-3-22 14:01:12 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 18:48:11 | 显示全部楼层
Design and Experimental Study of Automatic Phase Adjustment System for Combined Filter Rods Based ond drought cycles induce high biodiversity, and thus productivity, in the floodplain systems where connectivity between terrestrial and aquatic component plays an important role (Schöll et al. 2012; Armitage et al. 2003). Floodplain ecosystem features a network of riverine, and ditches habitats (Arm
发表于 2025-3-22 21:34:19 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 01:32:41 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 09:01:42 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1007/978-981-19-3892-4We will begin by briefly reviewing the case of a spurious regression before we proceed by providing a definition of cointegration and its error-correction representation. In the last section, the more encompassing vector error-correction models are presented.
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-9 02:09
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表