找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Metacognitieve therapie voor jongeren met een piekerstoornis; Stop de piekertrein Tamara Luijer,Sophie Francken Book 2023 Bohn Stafleu van

[复制链接]
楼主: Randomized
发表于 2025-3-28 18:12:34 | 显示全部楼层
,Kinderprotocol – Sessie 7: Positieve metacognitie 1,als’-experiment, om de jongere te laten inzien dat het piekeren problemen vaak overdrijft en niet tot realistische verwachtingen leidt. Daarna zal de jongere een piekerscript opstellen om de metacognitie verder uit te dagen, welke de jongere thuis verder invult.De jongere houdt daarnaast weer een piekerregistratie bij.
发表于 2025-3-28 18:48:54 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 02:45:13 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 06:23:41 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 08:53:50 | 显示全部楼层
,Kinderprotocol – Sessie 9: Zwart-witdenken doorbreken,n hebben vaak last van zwart-witdenken. Na een cognitieve uitdaagtechniek op dit gebied, wordt een oefening gedaan met het switchen van aandacht. Als thuisopdracht zal de jongere een positief dagboek bijhouden waarin hij de positieve dingen noteert. Ook houdt hij weer een piekerregistratie bij.
发表于 2025-3-29 14:18:28 | 显示全部楼层
,Kinderprotocol ­ Sessie 10: Terugvalpreventieplan,an opgesteld voor het omgaan met stressvolle gebeurtenissen in de toekomst. De cijfers laten zien dat terugval niet vaak voorkomt bij MCT, maar toch moet je er alert op zijn. De jongere weet nu hoe hij zelfstandig verder kan en de behandeling kan worden geëvalueerd en afgerond.
发表于 2025-3-29 17:40:11 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 22:03:05 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-30 00:08:00 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-30 07:08:27 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-29 05:26
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表