找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Marketing-Mix-Strategien in umweltfreundlich-differenzierten Märkten; Computergestützte Si Heiko Kay Xander Book 2003 Deutscher Universität

[复制链接]
楼主: encroach
发表于 2025-3-27 00:12:03 | 显示全部楼层
Heiko Kay Xandertology metadata model–to be used to make a semantic resource FAIR. Aligned and nourished with relevant FAIRness assessment state-of-the-art initiatives, our grid distributes 478 credits to the 15 FAIR principles in a manner which integrates existing generic approaches for digital objects (i.e., FDMM
发表于 2025-3-27 03:48:58 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 08:50:01 | 显示全部楼层
Heiko Kay Xander a flexible dependency configuration using SPARQL or Databus Collections. The current vertical-sliced implementation supports format conversion within as well as mapping between RDF triples, RDF quads, and CSV/TSV files. We developed an evaluation strategy for the format conversion and mapping funct
发表于 2025-3-27 10:45:18 | 显示全部楼层
data is used, including 1) discovery metadata, which allows the discovery of relevant scientific publications by browsing or query, 2) contextual metadata, which allows a) rich information on persons, organizations and other aspects associated with publications, b) interoperation among common metada
发表于 2025-3-27 17:37:32 | 显示全部楼层
2945-8102 n Unternehmen abgeleitet und die Ergebnisse für die weitergehende Strategieplanung im eigenen Unternehmen genutzt werden können..978-3-8244-7790-6978-3-322-81481-4Series ISSN 2945-8102 Series E-ISSN 2945-8110
发表于 2025-3-27 21:50:23 | 显示全部楼层
,Einführung,rientiert verhalten ... Aus Marketingsicht wird insbesondere die gestiegene Wertschätzung der natürlichen Umwelt auf Seiten der Nachfrager in Form einer erhöhten Sensibilisierung für Umweltfragen als ein Indiz für einen sich allmählich vollziehenden Veränderungsprozess in den Marktbedingungen aufge-
发表于 2025-3-27 22:45:42 | 显示全部楼层
,Umweltorientierte Unternehmens- und Markteinführungsstrategien,bsatzpolitischen Instrumente (Kap. 2.4) näher untersucht. Bevor auf die einzelnen Ablaufschritte bei der Umsetzung umweltorientierten Unternehmensverhaltens eingegangen wird, werden zunächst die Einflussfaktoren, die die Wettbewerbsposition umweltorientierter Unternehmen determinieren, in einem theo
发表于 2025-3-28 03:46:12 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-13 13:10
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表