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Titlebook: Markenmanagement in der Motorradindustrie; Grundlagen, Trends, Wolfgang Fischer,Georg Blenk,Manuela Eckstein Book 2005 Springer Fachmedien

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楼主: 频率
发表于 2025-3-26 22:02:44 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 01:07:02 | 显示全部楼层
Andreas SeilerROPE 1990/91, Volume 1, of business information, and publishes company contains useful information on over 3500 of the most reference annuals on other parts of the world as follows: important medium-sized companies in the European Economic Community, excluding the UK, nearly 1500 MAJOR COMPANIES OF
发表于 2025-3-27 06:10:31 | 显示全部楼层
Gerald Kiska91, Volume 1, of business information, and publishes company contains useful information on over 3500 of the most reference annuals on other parts of the world as follows: important medium-sized companies in the European Economic Community, excluding the UK, nearly 1500 MAJOR COMPANIES OF THE ARAB W
发表于 2025-3-27 13:19:48 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 17:06:03 | 显示全部楼层
91, Volume 1, of business information, and publishes company contains useful information on over 3500 of the most reference annuals on other parts of the world as follows: important medium-sized companies in the European Economic Community, excluding the UK, nearly 1500 MAJOR COMPANIES OF THE ARAB W
发表于 2025-3-27 19:43:20 | 显示全部楼层
Michael T. Schröder,Bettina Schröder91, Volume 1, of business information, and publishes company contains useful information on over 3500 of the most reference annuals on other parts of the world as follows: important medium-sized companies in the European Economic Community, excluding the UK, nearly 1500 MAJOR COMPANIES OF THE ARAB W
发表于 2025-3-28 01:53:30 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 04:23:55 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 07:26:38 | 显示全部楼层
Ein Blick zurück nach vornegsjahren fundamental gewandelt. War das motorisierte Zweirad zuerst günstiges Gebrauchsfahrzeug, wurde es später zum Lifestyle-Objekt und ist heute als „nice to have“ ein weiteres teures Freizeitvergnügen, substituiert durch die multioptionale Konsumkultur der modernen Kommunikations- und Spaßgesell
发表于 2025-3-28 10:58:16 | 显示全部楼层
Markenmanagement und Markenwirkung Produkt, sondern folgt zu einem großen Teil aus der starken Marke, die diese Unternehmen aufbauen konnten. Kein Satz beschreibt dies treffender als die Äußerung des CEO von Harley-Davidson, der einmal gesagt hat: „Wir verkaufen keine Motorräder, sondern eine Lebensphilosophie — und ein Motorrad gib
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