找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Markenbudgetierung; Jochen Heemann Book 2008 Gabler Verlag | Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Wiesbaden 2008 Competence-based-View.Mark

[复制链接]
楼主: Traction
发表于 2025-3-23 11:28:10 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 15:38:38 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 19:00:18 | 显示全部楼层
Jochen Heemanning primarily associated with place-names and personal names. As Robert’s Life was adapted into Middle English as well as Middle Welsh, I study how these uses of Welsh in Robert’s Life are adapted in contrasting ways in the two languages (as well as later Latin adaptations in England, which follow d
发表于 2025-3-24 00:00:55 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 02:43:57 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 10:31:40 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 11:54:15 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 16:46:59 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 22:16:28 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1007/978-3-8349-8007-6Competence-based-View; Markenführung; Markenmanagement; Markenstrategie; Vermögenswerte
发表于 2025-3-25 00:20:52 | 显示全部楼层
,Empirische Überprüfung des Untersuchungsmodells,ells für die Markenbudgetierung. Die nachfolgenden Abschnitte dokumentieren die Erarbeitung von Messinstrumenten, die Überprüfung ihrer Güte sowie die Analyse der aufgestellten Untersuchungshypothesen anhand einer standardisierten, schriftlichen Fragebogenerhebung.
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-18 22:33
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表