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Titlebook: Managing Boundaries in Organizations; Multiple Perspective Neil Paulsen (Lecturer),Tor Hernes (Associate Prof Book 2003 Palgrave Macmillan,

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发表于 2025-3-21 17:37:46 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Managing Boundaries in Organizations
副标题Multiple Perspective
编辑Neil Paulsen (Lecturer),Tor Hernes (Associate Prof
视频video
图书封面Titlebook: Managing Boundaries in Organizations; Multiple Perspective Neil Paulsen (Lecturer),Tor Hernes (Associate Prof Book 2003 Palgrave Macmillan,
描述Drawing together an international group of scholars, this book provides fresh and provocative perspectives on boundaries in organizations. The emergence, management and transformation of organizational boundaries is intrinsic to modern organization and poses one of the most persistent and potentially rewarding challenges to researchers and managers alike. The book offers the latest insights into the nature of boundaries, how they may be interpreted and studied, as well as implications for managing. The chapters include theoretical perspectives and cases from Europe, Canada, the USA, Australia, the Middle East and Africa.
出版日期Book 2003
关键词interaction; management; organization; organizations; strategy
版次1
doihttps://doi.org/10.1057/9780230512559
isbn_softcover978-1-349-50870-9
isbn_ebook978-0-230-51255-9
copyrightPalgrave Macmillan, a division of Macmillan Publishers Limited 2003
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发表于 2025-3-21 23:19:28 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 00:30:28 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 07:01:53 | 显示全部楼层
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发表于 2025-3-22 11:53:21 | 显示全部楼层
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Neil Paulsene Markenwarenumsätze der in Deutschland ansässigen Unternehmen im Jahre 1994 auf rund 445 Mrd. DM (o.V., 1995a, S. 155). Seit 1988, das „The Economist“ zum „Jahr der Marke“ erklärte (o.V., 1988a, S. 101), rückt das Markenwesen auch aus wissenschaftlicher Perspektive verstärkt in den Mittelpunkt des
发表于 2025-3-22 18:15:34 | 显示全部楼层
Tor Hernese Markenwarenumsätze der in Deutschland ansässigen Unternehmen im Jahre 1994 auf rund 445 Mrd. DM (o.V., 1995a, S. 155). Seit 1988, das „The Economist“ zum „Jahr der Marke“ erklärte (o.V., 1988a, S. 101), rückt das Markenwesen auch aus wissenschaftlicher Perspektive verstärkt in den Mittelpunkt des
发表于 2025-3-22 21:16:53 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 04:23:09 | 显示全部楼层
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发表于 2025-3-23 05:39:33 | 显示全部楼层
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