找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Lernen; Grundlagen der Lernp Andrea Kiesel,Iring Koch Textbook 2012 VS Verlag für Sozialwissenschaften | Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH

[复制链接]
查看: 14366|回复: 50
发表于 2025-3-21 17:52:32 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Lernen
副标题Grundlagen der Lernp
编辑Andrea Kiesel,Iring Koch
视频video
概述Kompakte und verständliche Einführung.Die psychologischen Grundlagen des Lernens werden vorgestellt.Ebenso neuere Ansätze, die in der aktuellen Forschung eine wichtige Rolle spielen werden behandelt
丛书名称Basiswissen Psychologie
图书封面Titlebook: Lernen; Grundlagen der Lernp Andrea Kiesel,Iring Koch Textbook 2012 VS Verlag für Sozialwissenschaften | Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH
描述Kompakt und verständlich stellt dieser Band die psychologischen Grundlagen des Lernens vor. Behandelt werden sowohl klassische behavioristische Lerntheorien, wie z.B. das klassische und operante Konditionieren, als auch neuere Ansätze, die in der aktuellen Forschung eine wichtige Rolle spielen. Neben theoretischen Erläuterungen werden Anwendungsmöglichkeiten von Lerntheorien z.B. in der Psychotherapie aufgezeigt.
出版日期Textbook 2012
关键词Allgemeine Psychologie; Bandura; Behaviorismus; Beobachtungslernen; Kognition; Konditionieren; Verhaltenst
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-531-93455-6
isbn_softcover978-3-531-17607-9
isbn_ebook978-3-531-93455-6Series ISSN 2626-0441 Series E-ISSN 2626-0492
issn_series 2626-0441
copyrightVS Verlag für Sozialwissenschaften | Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Wiesbaden 2012
The information of publication is updating

书目名称Lernen影响因子(影响力)




书目名称Lernen影响因子(影响力)学科排名




书目名称Lernen网络公开度




书目名称Lernen网络公开度学科排名




书目名称Lernen被引频次




书目名称Lernen被引频次学科排名




书目名称Lernen年度引用




书目名称Lernen年度引用学科排名




书目名称Lernen读者反馈




书目名称Lernen读者反馈学科排名




单选投票, 共有 0 人参与投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 21:44:44 | 显示全部楼层
Andrea Kiesel,Iring Koch opposed to attendance-based) funding, and deregulation in exchange for improved performance. Federal resources should be used to effect both structural and curriculum change, since the implementation of curriculum change is unlikely to have much impact without eliminating structural barriers in the
发表于 2025-3-22 03:40:12 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 06:35:20 | 显示全部楼层
Andrea Kiesel,Iring Kochwas a high degree of commitment in presentations and discussions. This led to the formulation of a number of recommendations to people in NATO countries who are involved in technology education. We as organizers appreciate the contributions of many people to this conference: NATO for financing it; D
发表于 2025-3-22 10:27:12 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 16:25:16 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 20:09:26 | 显示全部楼层
Andrea Kiesel,Iring Kochlex and dynamic, and go beyond the individual farm to include landscapes, communities, and biogeographic regions by emphasizing their unique agricultural and ecological values, and their biological, societal, and cultural components and processes.978-94-007-3647-4978-94-007-1309-3Series ISSN 2211-2405 Series E-ISSN 2211-2413
发表于 2025-3-22 23:29:14 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 05:24:38 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 09:25:12 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-26 21:56
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表