找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Lehr-/Lernkulturen in der wissenschaftlichen Weiterbildung; Sandra Habeck Book 2024 Der/die Herausgeber bzw. der/die Autor(en), exklusiv l

[复制链接]
楼主: 航天飞机
发表于 2025-3-25 06:38:47 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 09:33:24 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 12:25:31 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 19:53:10 | 显示全部楼层
Nico Sturm,Heike Rundnagelegarding the physiopathology, diagnosis, and prevention of this disease, the mortality rate continues to be unacceptably high, mainly when the cause is Pseudomonas aeruginosa and methicillin-resistant . (MRSA). VAP also increases days of mechanical ventilation and length of ICU and hospital stay, wh
发表于 2025-3-25 22:25:13 | 显示全部楼层
r hand, a high percentage of patients admitted to ICUs because community-acquired infections have bacteriemia. The incidence of hospital-acquired BSI ranges from 27 to 68 episodes per 1,000 admissions, depending on the prevalence of several patient conditions (hematologic and nonhematologic malignan
发表于 2025-3-26 00:41:09 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 04:41:50 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 08:39:35 | 显示全部楼层
Kooperationsorientierung in der wissenschaftlichen Weiterbildungslehre – Eine mikrodidaktische Fallaer Kristallisationspunkt für Lehr-/Lernkulturentwicklung. Aus mikrodidaktisch-interaktiver Perspektive rücken im Hinblick auf Kooperation insbesondere die Lehrenden, die Weiterbildungsstudierenden und die didaktische Ausgestaltung der Lehr-/Lernarrangements in den Blick. Der Beitrag untersucht anhan
发表于 2025-3-26 16:13:36 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 17:22:10 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-27 07:15
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表