找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Interventionsforschung Band 1; Paradigmen, Methoden Larissa Krainer,Ruth E. Lerchster Book 2012 Springer Fachmedien Wiesbaden 2012 Dialekti

[复制链接]
楼主: 不同
发表于 2025-3-28 14:54:44 | 显示全部楼层
„Lehrer sind Sie lebenslang...“ckwärts?‘ fragte ich den Lehrer, als ich bemerkte, daß er in alten Büchern blätterte. Die uralte Herrschaft sei noch älter, als wir bisher angenommen hatten, sagte er. ‚Es ist also schwerer, sie abzuschütteln, nicht leichter.‘“.
发表于 2025-3-28 18:49:14 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 23:47:09 | 显示全部楼层
Xia Guilininciple of feedback to adjust the control of black box. In this chapter, we will analyze the first approach, including selection of points, types, intensities, and durations of stimulation, as well as intervals between courses of treatment. These are all key items of acupuncture therapy that are req
发表于 2025-3-29 03:47:01 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 11:02:30 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 13:26:08 | 显示全部楼层
Deregulation and Change in the 1980s,eased demand on seismically resilient tall buildings. It details the structural performance and seismic resilience of typical concrete and steel tall buildings designed based on the Chinese and US codes, using the computational models developed in previous chapters and the new generation performance-based design method.
发表于 2025-3-29 16:16:22 | 显示全部楼层
Student-Centered Learning Environments in Higher Education Classrooms978-1-349-94941-0
发表于 2025-3-29 20:06:23 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-20 06:25
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表