找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Interrogating Authenticity in Outdoor Education Teacher Education; Applications in Prac Chris J. North Book 2020 Springer Nature Singapore

[复制链接]
楼主: ossicles
发表于 2025-3-25 04:41:25 | 显示全部楼层
Chris J. Northlt zu dominieren begänne, gleichsam als eine „Hyperrealität“, um die sich das „wirkliche“ Leben dreht, und die dem banalen und schalen Leben Glanz verleiht — wenn dies auch nur mit dem Gefühl verbunden ist, dabei zu sein. Denn das Fernsehen vermittelt — mehr noch als der Rundfunk — den Anspruch univ
发表于 2025-3-25 07:49:43 | 显示全部楼层
haftler, wie die Medien das Verhalten der Menschen in der Gesellschaft beeinflussen. Nun mögen Medien auch produktive Kräfte darstellen, welche die Ökonomie verändern — etwa dadurch, daß sie mit einer Industrie verbunden sind, die im Verlauf der Geschichte immer wichtiger geworden ist: So war das Ve
发表于 2025-3-25 14:31:01 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 19:14:11 | 显示全部楼层
Chris J. Northen begänne, gleichsam als eine „Hyperrealität“, um die sich das „wirkliche“ Leben dreht, und die dem banalen und schalen Leben den Anschein des Außerordentlichen verleiht — wenn dies auch nur mit dem Gefühl verbunden ist, dabei zu sein. Denn das Fernsehen vermittelt — mehr noch als der Rundfunk — de
发表于 2025-3-25 20:33:23 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 00:33:51 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 05:47:11 | 显示全部楼层
Context of the Studychools. Ends and means do not exist independent of wider societal influences. In response, this chapter places the research in context: my beliefs about outdoor education and teaching, a description of the course being examined, the context of outdoor education and initial teacher education in Aotea
发表于 2025-3-26 10:51:41 | 显示全部楼层
Passivity and Authenticity in Teacher Educations that taking notes in lectures is an insufficient preparation for teaching because it promotes passivity. Pre-service teacher passivity places significant constraints on the influence of teacher education and therefore teacher education must facilitate a shift to more active learning roles. This in
发表于 2025-3-26 15:06:24 | 显示全部楼层
Self-Study Informed by Pragmatism and Schwab’s Commonplacess self-study research rests on pragmatism and Schwab’s commonplaces. Pragmatism provides a way to navigate the divergent pressures on both outdoor education and initial teacher education because, according to pragmatism, truth claims are based on how convincing an argument is. Educational change has
发表于 2025-3-26 17:38:20 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-19 13:32
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表