找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Interkulturelle Managementkompetenz; Anforderungen und Au Britta Bergemann,Niels Bergemann Book 2005 Physica-Verlag Heidelberg 2005 Ausland

[复制链接]
查看: 30726|回复: 41
发表于 2025-3-21 16:06:56 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Interkulturelle Managementkompetenz
副标题Anforderungen und Au
编辑Britta Bergemann,Niels Bergemann
视频video
概述Includes supplementary material:
丛书名称Wirtschaftswissenschaftliche Beiträge
图书封面Titlebook: Interkulturelle Managementkompetenz; Anforderungen und Au Britta Bergemann,Niels Bergemann Book 2005 Physica-Verlag Heidelberg 2005 Ausland
描述Der Wandel zu globalen Unternehmensstrukturen erfordert immer häufiger die Wahrnehmung von Managementaufgaben auf internationaler Ebene. Der vorliegende Band bereichert den Stand der Forschung zum interkulturellen Management um zwei empirische Elemente: Zum einen werden die betriebswirtschaftlichen Lehrangebote mit internationalem bzw. interkulturellem Bezug in deutschen Hochschulen analysiert. Zum anderen werden die Ergebnisse einer umfangreichen Managerbefragung in international tätigen Unternehmen zur interkulturellen Managementkompetenz ihrer Führungskräfte und deren erforderliche Qualifizierung dargestellt. In diesem Zusammenhang werden auch die Erfolgsfaktoren internationaler Unternehmenstätigkeit diskutiert. Abschließend werden die Ergebnisse der Führungskräftebefragung vor dem Hintergrund der vorangestellten Analyse des Lehrangebots erörtert.
出版日期Book 2005
关键词Auslandsentsendung; Auslandstätigkeit; Balanced Scorecard; Führungskräfte; Hochschulausbildung; Internati
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/b138693
isbn_softcover978-3-7908-0228-3
isbn_ebook978-3-7908-1619-8Series ISSN 1431-2034
issn_series 1431-2034
copyrightPhysica-Verlag Heidelberg 2005
The information of publication is updating

书目名称Interkulturelle Managementkompetenz影响因子(影响力)




书目名称Interkulturelle Managementkompetenz影响因子(影响力)学科排名




书目名称Interkulturelle Managementkompetenz网络公开度




书目名称Interkulturelle Managementkompetenz网络公开度学科排名




书目名称Interkulturelle Managementkompetenz被引频次




书目名称Interkulturelle Managementkompetenz被引频次学科排名




书目名称Interkulturelle Managementkompetenz年度引用




书目名称Interkulturelle Managementkompetenz年度引用学科排名




书目名称Interkulturelle Managementkompetenz读者反馈




书目名称Interkulturelle Managementkompetenz读者反馈学科排名




单选投票, 共有 0 人参与投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 21:30:34 | 显示全部楼层
Problem (1-SCP). This is a problem where a fleet of vehicles must collect a number of skips containing waste and transport them to one among different plants chosen on the basis of the kind of waste contained in the skip. Each vehicle has a capacity of one skip and it starts and ends its tour at th
发表于 2025-3-22 01:37:26 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 05:32:52 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 11:51:36 | 显示全部楼层
m economics to technology, from the way products are produced to the way they are bought. Whereas it is true that technology has revealed exciting new methods of designing and producing products and communicating them to the customer, it is through the activity of distribution that products reach th
发表于 2025-3-22 14:40:09 | 显示全部楼层
are distributors and which are not is a much more difficult task. The definition of what constitutes a distributor encompasses such a wide range of businesses and marketing permutations that the ultimate results cannot help but to be so all encompassing that they can be somewhat ambiguous. Often th
发表于 2025-3-22 19:10:43 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 00:35:39 | 显示全部楼层
d two general topics: .. As was discussed in the previous chapter, . is concerned with the storage and handling of inventories. Warehousing provides value by satisfying marketplace time and place utilities. ., on the other hand, is normally associated with the movement of product from one node in th
发表于 2025-3-23 02:43:21 | 显示全部楼层
to sustain leadership in their markets and industries. Historically, the strategies used to manage customer service centered on expanding productive capacities, gaining market share, penetrating new markets, and offering new products. Although critical, companies in the twenty-first century have fou
发表于 2025-3-23 07:56:08 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-23 13:11
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表