找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Intelligence Measurement and School Performance in Latin America; A Report of the Stud Carmen Flores-Mendoza,Rubén Ardila,Norma Reátegui B

[复制链接]
楼主: osteomalacia
发表于 2025-3-23 12:46:38 | 显示全部楼层
Carmen Flores-Mendoza,Rubén Ardila,Ricardo Rosas,María Emilia Lucio,Miguel Gallegos,Norma Reátegui C
发表于 2025-3-23 15:54:25 | 显示全部楼层
Carmen Flores-Mendoza,Rubén Ardila,Ricardo Rosas,María Emilia Lucio,Miguel Gallegos,Norma Reátegui C
发表于 2025-3-23 19:48:18 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 02:05:05 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 04:27:00 | 显示全部楼层
Person oder bestimmte Situationen der Lebensgeschichte werden mit dem Begriff “Kindheit” verbunden, wobei der Demarkationsgedanke auf die Individualgeschichte angewandt wird. Die vierte Bedeutung des Begriffes “Kindheit” umreißt den Sachverhalt mit dem sich das Buch beschäftigt: “Es geht dabei um d
发表于 2025-3-24 06:32:55 | 显示全部楼层
Intelligence Measurement and School Performance in Latin AmericaA Report of the Stud
发表于 2025-3-24 12:34:59 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 16:15:01 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 20:58:04 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 02:06:30 | 显示全部楼层
Education, SES, and Intelligence,d by education or the SES of schools. However, when intelligence was represented at the latent level (or . factor), the influence of social variables decreased. On the other hand, school performance was primarily influenced by cognitive differences, and secondly by the SES of schools.
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-22 07:49
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表