找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Innovative Technologies and Learning; Third International Tien-Chi Huang,Ting-Ting Wu,Yueh-Min Huang Conference proceedings 2020 Springer

[复制链接]
楼主: 衰退
发表于 2025-3-28 16:51:37 | 显示全部楼层
Ying Ling Chenhmen in der Transformation.Von Praktikern verständlich aufbe.Die Industrialisierung des 20. Jahrhunderts hat Arbeitsabläufe durch Standardisierungsmaßnahmen vereinheitlicht, Prozesse vehement verschlankt und dadurch Qualität, Effektivität und Effizienz maßgeblich erhöht. Ähnliche Phänomene sind inne
发表于 2025-3-28 20:51:59 | 显示全部楼层
Wen-Hung Chao,Rong-Chi Changn Medien (Social Media) oder Big Data entstehen und beeinflussen nachhaltig existierende Industrien und prägen sogar neue Industriezweige und die Gesellschaft. Beispiele sind Unternehmen wie Zalando oder Car2Go, welche mit Hilfe von IT erfolgreich neue Geschäftsmodelle aufbauen konnten und etabliert
发表于 2025-3-29 02:14:17 | 显示全部楼层
A Model of a Cooperative Learning Technique in a Flipped International Marketing Management Classrooanagement education merely postulates the traditional one by the teacher-centered method. The techno-pedagogical approach will be designed to emphasize the use of flipped classroom and Jigsaw II cooperative learning approaches to optimize the learning process. Therefore, this research proposes a des
发表于 2025-3-29 05:32:20 | 显示全部楼层
Combining EEG Feedback on Student Performance and Self-efficacyention, performance, and self-efficacy. The EEG headset was used to collect and measure the participant’s attention levels. This study uses a mixed-methods of quasi-experimental design. The participants were 30 graduate students that randomly assigned to the control (non-feedback) group and experime
发表于 2025-3-29 10:40:34 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 14:25:21 | 显示全部楼层
Mathematic Learning Efficiency Analysis of Story-Based Situated Learning in Low-Achieving Elementaryimpact on learning efficiency, math anxiety and differences in attitudes toward mathematics. The subjects of this study were low-achieving 5–6th grade students of an unnamed elementary school in Taichung of Taiwan. Experimental group used story-based situated learning, while the control group used t
发表于 2025-3-29 16:51:38 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 20:17:24 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-30 00:36:06 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-30 06:19:01 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-21 07:14
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表